Vi söker en Service Desk Analyst till Stockholm!
Experis IT / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Experis IT i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Huddinge,
Järfälla eller i
hela Sverige Är du på jakt efter ett nytt jobb och brinner för IT samtidigt som du har en god känsla för service? Då har vi på Experis IT ditt nästa jobb! Vi letar just nu efter dig som vill arbeta som service desk analyst hos vår kund i centrala Stockholm. Vi kommer att gå igenom ansökningarna löpande, så skicka in din ansökan redan idag!
Dina arbetsuppgifter som service desk agent
Som service desk agent skall du ingå i ett team för det dagliga arbetet innefattande mottagande och registrering av inkommande ärenden. Felavhjälpning både via telefon och remote.
Din bakgrund för arbete som service desk agent
Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av arbete på en service desk.
• Du har god kunskap av windows 7-10.
• Du har god kunskap om MS office 365.
• Du har god kunskap av Active Directory
• Du har god kunskap av Citrix
• Du har god kunskap om mailsystemen Exchange & MS outlook.
• Du bör även ha kännedom om nätverksrelaterade frågor.
• Du behärskar svenska och engelska i tal och skrift
Dina personliga egenskaper för arbetet som service desk agent
Som person är du serviceminded, strukturerad och noggrann. Du har lätt för att samarbeta i team och är en god kommunikatör. Att se varje samtal som unik och leverera service i världsklass är självklart för dig!
Vad kan Experis IT erbjuda dig
På Experis arbetar vi tillsammans med din karriärplan, så att både du och din konsultchef har koll på just dina mål och vilka kompetenser du vill utveckla.
På Experis IT är vi stolta över våra konsulter, och tillsammans hittar vi rätt utmaningar och uppdrag för dig. Experis är ett värderingsstyrt företag med våra konsulters karriär-mål i fokus, och med ett långsiktigt engagemang för att skapa en balans mellan arbetsliv och privatliv.
Mer information om tjänsten
• Heltid (100%)
• Stockholm
• Fast lön
• Trygga kollektivavtal
• Semesterersättning
• Pensionsavsättning
• Försäkring
Hur du ansöker till oss!
Vi rekryterar omgående till tjänsten så kom med din ansökan redan idag!
Har du frågor om uppdraget eller om rollen som konsult, är du välkommen att maila Johanna Johnsson på
First line, 1st line, 1:st line, support-tekniker, supporttekniker, helpdesk, it support, technical support, desktop support, support engineer, system administrator, service desk, helpdesktekniker
Varaktighet, arbetstid
Heltid Contract
Publiceringsdatum2017-08-24ErsättningEj angivet
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-09-14
Ange följande referens när du ansöker: 28362
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktJohanna Johnsson
johanna.johnsson@manpower.seFöretagExperis IT
AdressExperis IT
11121
11121 0180
KontorsadressKlarabergsgatan 29
Jobbnummer 3660493
Observera att sista ansökningsdag har passerat.