Vi söker en leveransadministratör
H Lindströms Bil Aktiebolag / Inköpar- och marknadsjobb / Skövde
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Skövde,
Tibro,
Tidaholm,
Götene,
Skara eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos H Lindströms Bil Aktiebolag i Skövde,
Trollhättan eller i
hela Sverige OM OSSLindströms Bil är ett familjeföretag med körglädje i generna! Vi är ca 150 medarbetare på totalt sex anläggningar i Västra Sverige. På samtliga orter erbjuds våra kunder bilförsäljning, finansiering, verkstadstjänster samt tillbehörs- och reservdelsförsäljning. Vi är en auktoriserad återförsäljare för Toyota och Lexus där våra kunniga medarbetare är specialister på dessa märken. Vår affärsidé är att kunna erbjuda kunden ett tryggt, säkert och enkelt bilägande. Vi vill att du ska få lika mycket energi som du ger energi till ditt arbete. Vi vill att du ska känna stolthet över att du är en del av Lindströms Bil och en lojalitet och gemenskap med dina arbetskamrater och våra gäster. Förutom ett intressant arbete erbjuder vi dig en spännande och social arbetsmiljö med goda utvecklingsmöjligheter. Vår vision är att uppfylla Toyotas krav på BRIT - "Best Retailer in Town" och vi vill att du är med på den resan!OM TJÄNSTENVälkommen att söka ett stimulerande arbete som leveransadministratör vid vårt huvudkontor i Skövde. Du ingår i ett team med övriga leverensadministratörer som arbetar tätt tillsammans med säljare och ekonomiavdelningen och hjälper till att få bilar levererade till slutkunden på ett professionellt sätt. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer bestå av att:· Säkerställa leveranskedjan i alla steg, från att säljare lämnar in en affär tills att kunden hämtar sin bil· Registrera och ställa på bilar i Transportstyrelsens register· Daglig kontakt med våra generalagenter Toyota och Lexus, säljare, myndigheter, finans- och försäkringsbolagTillsammans med dina kollegor kommer ni sköta företagets växeltelefoni och ansvara för administration och dokumentation i samband med försäljning av bilar.OM DIGDu har en avslutad gymnasieutbildning, gärna med ekonomisk inriktning, och har gärna arbetat några år i roller där du hanterat siffror, dokumentation och stora informationsflöden. Har du arbetat i en administrativ roll tidigare är det meriterande. Du kommer att arbeta mycket med dator och telefon vilket kräver att du är en van användare av dessa arbetsredskap. Du behöver ha förmågan att kunna planera och prioritera dina arbetsuppgifter och har ett strukturerat arbetssätt. Det är en självklarhet för dig att leverera hög servicegrad, både till kunder och kollegor, och tycker om att skapa resultat tillsammans med andra människor. Vi använder oss av IT-systemen Kobra, Infotorg/Direktanmälan och Palette så har du jobbat med dessa tidigare är det ett stort plus. B-körkort och mycket goda kunskaper i svenska, både muntligt och skriftligt, är ett krav. BRA ATT VETATjänsten är en tillsvidareanställning på heltid som inleds med 6 månaders provanställning. Placeringsort är Skövde. Vi har kollektivavtal med Unionen, Ledarna och Sveriges Ingenjörer genom Motorbranschens arbetsgivareförbunds tjänstemannaavtal. ANSÖKANSkicka dina ansökningshandlingar innehållande CV och personligt brev till
karriar@lindstromsbil.se. Märk din ansökan: LEVERANSADMIN. Urval kommer att ske löpande. Vid frågor och för mer information är du välkommen att kontakta vår Ekonomichef, Johan Gustafsson,
johan.gustafsson@lindstromsbil.se.
Publiceringsdatum2019-07-03Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-08-04
Ange följande referens när du ansöker: LEVERANSADMIN
FöretagH LINDSTRÖMS BIL AKTIEBOLAG
KontorsadressBATTERIVÄGEN 3
Jobbnummer 4843918
Observera att sista ansökningsdag har passerat.