Vi söker en erfaren redovisningskonsult till expansiv byrå i Hel
AB Standby Workteam / Redovisningsekonomjobb / Helsingborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla redovisningsekonomjobb i Helsingborg,
Bjuv,
Åstorp,
Höganäs,
Landskrona eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos AB Standby Workteam i Helsingborg,
Landskrona,
Lund,
Burlöv,
Malmö eller i
hela Sverige Du erbjuds ett självständigt arbete där du har eget kundansvar.
I dina ansvarsområden ingår:
• Löpande bokföring och redovisning
• Upprättande av bokslut
• Upprättande av årsredovisningar
• Deklarationer
Din primära arbetsplats blir på Myllenbergs kontor men arbete på plats hos dina klienter förekommer.
Myllenbergs expanderar och söker en Redovisningskonsult
Vi söker dig som har ett par år erfarenhet av arbete som redovisningsekonom. Har du erfarenhet som konsult från redovisningsbyrå är det starkt meriterande, men inget krav. Du talar och skriver svenska flytande och har goda kunskaper i engelska. Du har mycket goda Excel-kunskaper och det är meriterande om du har Visma, BL och Fortnox.
Du är van att arbeta självständigt med hög servicemedvetenhet. Du har förståelse för dina kunders behov och önskemål och du arbetar med en stark integritet. Prestigelöshet och flexibilitet i ditt arbete är också egenskaper vi värdesätter.
Myllenbergs Redovisnings- & Revisionsbyrå är ett företag med inriktning på redovisning och rådgivning till mindre och medelstora företag. Företaget sysselsätter idag 12 personer och har kontor i Helsingborg. Myllenbergs befinner sig i en expansionsfas och söker ny redovisningskonsult till sin verksamhet.
Varaktighet, arbetstid
Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid. Kortare arbetstid går att diskutera.
Publiceringsdatum2018-07-24Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-08-26
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktAnneli Nilsson
FöretagAB Standby workteam
AdressAB Standby workteam
Lilla Nygatan 11
21138 MALMÖ
KontorsadressLilla Nygatan 11
Jobbnummer 4260953
Observera att sista ansökningsdag har passerat.