Vi söker en engagerad administratör/receptionist till PwC i Ludv
Öhrlings Pricewaterhousecoopers AB / Receptionistjobb / Ludvika
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Ludvika,
Smedjebacken,
Ljusnarsberg,
Fagersta,
Säter eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Öhrlings Pricewaterhousecoopers AB i Ludvika,
Fagersta,
Borlänge,
Falun,
Leksand eller i
hela Sverige Kan du kommunicera effektivt och leva dig in i andras situation? Och är du redo att ständigt lära nytt för att ge klienter och kollegor det stöd de behöver? Då kanske det är dig vi letar efter.
Vi är 20 st anställda på PwC Ludvika och vi behöver vi förstärka gruppen med en engagerad och driven administratör som kan skapa en bra kundkontakt i receptionen, ansvara för kontorets interna administration samt hantera administrativa delar i våra kunduppdrag.
Publiceringsdatum2017-10-13Dina arbetsuppgifterI rollen som administratör/receptionist på PwC ska du vid vår reception skapa ett gott möte för kunder såväl som för medarbetare. Du kommer bl.a. att ansvara för inköp av kontorsmaterial, post samt kontering av leverantörsfakturor. I ditt ansvarsområde ingår också bokning av resor och konferensrum, organisera och förbereda interna och externa möten av alla de slag. Vidare ingår det i tjänsten kundadministrativa uppgifter som upplägg av nya kunder, bolagsverksärenden och deklarationshantering. Arbetet omfattar även ett praktiskt konsultstöd vilket innebär att iordningställa klientmaterial och scanning av dokument, m.m.
Vem är du?
Vi tror att du som söker är öppen och social som person samt att du besitter en stark ansvarskänsla. Du känner stolthet över din yrkesroll och förstår vikten av att det arbete du utför är viktigt. Det är en självklarhet för dig att inte kompromissa på kvalitet eller dina yrkesmässiga normer. Du har en förmåga att se helhetsperspektiv, har god anpassningsförmåga och du kommer gärna med egna initiativ.
Vi söker dig som är flexibel, engagerad och trivs i en föränderlig miljö. Du är en genuin lagspelare, noggrann och lyhörd som person. Meriterande om du har erfarenhet av ekonomihantering som följer av kund- och leverantörsfakturor och känner dig bekväm i dylika system. Du bör ha förmåga att självständigt utföra dina arbetsuppgifter. Du är en van användare av Microsoft Office-paketet och vi ser det som meriterande om du har arbetat i Google miljö.
Tillträde efter överenskommelse.
Läs gärna mer om oss och hur vi hjälper våra klienter på
www.pwc.se - men framför allt vill vi veta mer om dig. Skicka din ansökan med personligt brev och CV samt dina betyg till oss snarast då urval och intervjuer sker löpande, dock senast den 31 oktober 2017.
KontaktMattias Ericson, chef revision PwC Ludvika, 010-213 07 63
Rose-Marie Engström, chef redovisning PwC Ludvika, 010-213 07 76
Välkommen med din ansökan!
Vi vågar påstå att PwC är en av Sveriges mest attraktiva arbetsgivare (vilket också undersökningar visar). Som revisorer och rådgivare till 50 000 kunder ger vi dig tillgång till många spännande uppdragsgivare - både stora och små.
Vi är ett kunskapsföretag vars viktigaste tillgång är alla kunniga och engagerade medarbetare. För att klara av våra utmaningar i framtiden så gör vi allt vi kan för att ta tillvara den kompetens och erfarenhet som finns hos vår medarbetare.
Det är viktigt att välja en arbetsgivare där du själv kan påverka dina möjligheter. Hos oss får du växa i din yrkesroll på flera sätt. Vi satsar stora resurser på utbildning, ledarskapsprogram och incitament för våra medarbetare.
Din framtid är just din och ingen annans. Det är du som sätter målen och får det att hända.
Vi ger dig möjligheterna.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-10-31
Ange följande referens när du ansöker: Administratör/receptionist PwC
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagÖhrlings PricewaterhouseCoopers AB
AdressÖhrlings PricewaterhouseCoopers AB
Carlavägen 21
77130 LUDVIKA
KontorsadressCarlavägen 21
Jobbnummer 3748470
Observera att sista ansökningsdag har passerat.