Vi söker en Ekonomiadministratör till vår kund i Falun
Bemannia Kontor / Ekonomiassistentjobb / Falun
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Falun,
Borlänge,
Säter,
Gagnef,
Hofors eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bemannia Kontor i Falun,
Borlänge,
Säter,
Gagnef,
Hofors eller i
hela Sverige Bemannia söker en ekonomiassistent/administratör till trevlig och attraktiv arbetsplats i Falun. Detta är ett heltids uppdrag och påbörjas 1 juni och förväntas pågå till 30 november. Du blir anställd av Bemannia och uthyrd till vår kund!
Välkommen in med din ansökan redan idag!
Dina arbetsuppgifter:
Dina arbetsuppgifter kommer bland annat att bestå av fakturering av kundfakturor. Leverantörsreskontra, kundreskontra, in- och utbetalningar. Kontera fakturor, ha kontakt med leverantörer kring fakturor och skanningsföretaget Softronic. Medverka vid utveckling av rutin och process gällande kundfaktura-påminnelse-inkasso. Förbättra genomströmning av fakturor i ekonomisystemet. Bokföring i ekonomissystemet Raindance. Även viss administrativa arbetsuppgifter tillkommer.
Dina kvalifikationer:
• Du ska ha erfarenhet av ovanstående arbetsuppgifter
• Meriterande är om du har en ekonomisk högskoleutbildning
Vi värdesätter de kvalitéer som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten.
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, fö
rnamn.efternamn@bemannia.se. Ange annonstiteln för den tjänst som din fråga berör i ämnesraden i ditt mail.
För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på
jobb@bemannia.se alternativt 08-84 53 00.
Våra tjänster finner du på följande sida
Vill du registrera ditt CV kan du göra det på följande sida.
Då finns du med i vår databas även för framtida rekryteringar.
Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med 220 kommuner och ett 100-tal förvaltningar, bolag och myndigheter runtom i Sverige.
Bemannia är medlem i Bemanningsföretagen och är ett auktoriserat bemanningsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna samt SEKO. Bemannia är kvalitetscertifierat enligt Kvalitetsledningssystem ISO 9001:2008, Miljöledningssystem 14001:2004 samt Arbetsmiljöcertifierat enligt OHSAS 18001:2007. Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 35 år.
Välkommen till Bemannia - Rätt Person Direkt!
www.bemannia.se www.facebook.com/bemanniaVaraktighet, arbetstid
Heltid visstid
Publiceringsdatum2017-05-12ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-05-22
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktKajsa Lidén
FöretagBemannia Kontor
AdressBemannia Kontor
Sveavägen 155
11346 Stockholm
KontorsadressSveavägen 155 11346 Stockholm
Jobbnummer 3495497
Observera att sista ansökningsdag har passerat.