Vi söker dig med intresse för ekonomi och personalfrågor
Ghost Competence AB / Administratörsjobb / Skellefteå
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Skellefteå,
Robertsfors,
Piteå,
Norsjö,
Vindeln eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Ghost Competence AB i Skellefteå,
Robertsfors,
Piteå,
Norsjö,
Luleå eller i
hela Sverige Information om tjänsten
RevisorCompaniet är en mindre revisionsbyrå med lokal förankring i Skellefteå. De har under de senaste åren haft god tillväxt, en trend som förväntas fortsätta. De söker därför dig som vill vara med på resan och utveckla morgondagens revisionsbyrå.
Kärnan i denna roll kommer att ligga på strategiskt och operativt personalarbete, hur rollen formas i övrigt beror på dina önskemål, din kunskap och bakgrund. I denna rekrytering lägger vi stort fokus på att hitta rätt person. Vi söker därför dig som har drivet och viljan att vara med att bygga upp och forma såväl rollen som personalansvarig som RevisorCompaniets personalrutiner och processer.
Denna rekrytering är ett samarbete mellan RevisorCompaniet och Ghost Competence, men du blir direkt anställd hos RevisorCompaniet.
All kontakt gällande tjänsten ska ske via Ghost Competence.
Information om kundföretaget
RevisorCompaniet bildades 2002, i Skellefteå där de idag också har sitt huvudkontor. De är idag ca 30 anställda och har kontor i Skellefteå, Stockholm, Malå, Sorsele och Arjeplog.
De erbjuder tjänster som rådgivning, bokföring och revision och har som mål att erbjuda sina kunder lokal service med hög kvalitet. De är medlemmar i ett internationellt nätverk och i flera medarbetare är auktoriserade via FAR.
Deras vision är att hjälpa företagsamma människor att förverkliga sina drömmar.
Dina arbetsuppgifter
Rollen som personalansvarig kommer att vara en kombination av personalfrågor, ekonomi och organisatoriska frågor beroende på vad du har för bakgrund.
Gällande personalarbete kommer det i stora drag att handla om att skapa rätt förutsättningar för medarbetare att skapa goda prestationer som går i linje med företagets affärsplan. Det kan handla om allt från att upprätta policys, processbeskrivningar och malla för rutiner till frågor gällande kompetensförsörjning, arbetsmiljö och arbetsrätt. Du kommer att driva och utveckla företagets personalarbete med strävan efter att det ska gå i linje med organisationens övergripande mål.
Övriga uppgifter för rollen skulle kunna vara kvalificerat ekonomiarbete som revision, deklaration, bokslut och rådgivning, men också mer administrativa uppgifter som exempelvis löner.
Vi söker dig som
Trivs i en roll där du har stort ansvar och stora möjligheter att själv vara med och påverka utformningen av tjänsten. Du bör vara van att arbeta självständigt, ta egna initiativ och ha god förmåga att strukturera upp processer och rutiner.
Vidare söker vi dig som har en bakgrund inom något av följande områden:
• Revision
• Redovisning
• Personalarbete
• Organisationsutveckling
Fakta
START: Enligt överenskommelse
OMFATTNING: Heltid
ANSTÄLLNINGSFORM: Tillsvidare med sex månaders provanställning
ORT: Skellefteå
SISTA ANSÖKNINGSDAG: 2018-08-26
KONTAKT: Marlene Lundberg
Sök tjänsten genom att trycka på "sök jobbet". Skapa en användare och ladda upp ditt CV och personliga brev så har du större möjlighet att bli kontaktad av en av våra rekryterare. Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta oss på
marlene@ghostcompetence.seVaraktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
Publiceringsdatum2018-07-13ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-08-26
Ange följande referens när du ansöker: 458
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktMarlene Lundberg
marlene@ghostcompetence.seFöretagGhost Competence AB
AdressGhost Competence AB
Trädgårdsgatan 8
93131 Skellefteå
KontorsadressTrädgårdsgatan 8
Jobbnummer 4247334
Observera att sista ansökningsdag har passerat.