Vi letar nu efter en Business Processing Agent, är det du? Umeå eller
Siemens AB / Kundservicejobb / Solna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kundservicejobb i Solna,
Sundbyberg,
Stockholm,
Danderyd,
Lidingö eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Siemens AB i Solna,
Stockholm,
Huddinge,
Upplands Väsby,
Södertälje eller i
hela Sverige Siemens Financial Services avdelning Business Processing ser fram emot att förstärka teamet med ytterligare en Business Processing Agent. Personen vi söker är kommunikativ, strukturerad och vill vara med och utveckla våra digitala processer!
Siemens Financial Services AB är en av de ledande aktörerna inom företagsfinansiering i Norden som omfattar leasing, hyra och lån. I den nordiska verksamheten ingår ca 200 kollegor som är baserade i Stockholm, Umeå, Malmö, Göteborg och Oslo. Siemens Financial Services AB är i sin tur en del av Siemens Financial Services AG som är en division inom Siemenskoncernen.
Publiceringsdatum2023-07-17Om tjänstenBusiness Processing är en del av Nordic Operations, vars mål är "att bidra till SFS Nordics framgång genom att vara en professionell och integrerad tjänsteleverantör och partner till våra leverantörer, kunder och interna kollegor samt en bra plats att arbeta på!"
För att stärka vårt team söker vi nu efter en Business Processing Agent som drivs av att ge bra service, är noggrann med det administrativa och gillar problemlösning! I denna roll ingår du i det svenska teamet där din främsta arbetsuppgift är handläggning av finansiella avtal. I arbetet är service och support till våra externa samarbetspartners och interna kunder en naturlig del av vardagen. Du kommunicerar främst via teams, telefon och mejl. I rollen är du även med och driver vår digitala utveckling i en spännande och föränderlig del av organisationen. SFS Nordics erbjuder en god arbetsmiljö och en organisationskultur där vi litar på varandra, utvecklas och har kul tillsammans!
För att lyckas i rollen ser vi att du
• har erfarenhet av administrativt arbete, kund- och/eller leverantörsreskontra
• har erfarenhet av kundservice
• är strukturerad och effektiv i ditt arbete
• behärskar svenska och engelska väl i både tal och skrift
• är van att arbeta med digitala verktyg och har gärna arbetat med förbättring av dessa
• motiveras av att arbeta i team och arbeta gemensamt mot uppsatta mål
Om du också skulle ha erfarenhet av att arbeta med finansiell leasing är det en bonus!
Tjänsten är en tillsvidareanställning, placerad antingen i Umeå eller Solna.
Tveka inte och ansök idag!
Välkommen att ansöka online med ett CV och personligt brev!
På grund av sommarledighet kan återkoppling komma att dröja, vi hoppas kunna börja intervjua i slutet av augusti.
För frågor om tjänsten kan du kontakta rekryterande chef, Johanna Ragnarsson 073-848 49 78. Om du har frågor om rekryteringsprocessen, vänligen kontakta Senior Talent Acquisition Partner Kit Jensen,
kit.jensen@siemens.comOm Siemens
Vår ledstjärna, som genomsyrar hela vår verksamhet, våra mål och varje medarbetare, är att vi bryr oss. Vi bryr oss om vårt samhälle, våra kunder, våra produkter och lösningar och framförallt bryr vi oss om varandra. Teamet, vårt välmående, samarbete och laganda är det som skapar vår framgång.
Tillsammans är vi ca 372 000 nyfikna och kompetenta personer i världen som jobbar med att utveckla framtiden. Du kan vara en av dem. Se mer på Siemens.se
I denna rekrytering undanber vi oss alla samtal rörande annonsering och rekryteringsstöd.
Ersättning Fixed salary
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2023-08-16
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "374460".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Siemens AB (org.nr 556003-2921)
Arbetsplats Siemens
Jobbnummer 7969210
Observera att sista ansökningsdag har passerat.