Verksamhetsutvecklare Kundservice
Artificial Solutions / Organisationsutvecklarjobb / Stockholm
2008-11-28
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Verksamhetsutvecklare Kundservice" (publicerad 2008-12-03) ⬅️
Visa alla organisationsutvecklarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Artificial Solutions i Stockholm Arbetar du som chef eller teamleader på Kundservice idag och söker nya utmaningar?
Artificial Solutions är ett ledande internationellt företag som erbjuder företag och organisationer Customer Service Optimization lösningar som reducerar deras kostnader för kundservice och samtidigt ökar kundnöjdheten. Våra lösningar bygger på automatiserade kundtjänstlösningar som gör det möjligt för människor att få avancerad hjälp direkt genom att ställa frågor på vanligt språk via webb, telefon eller e-mail. Vi är för närvarande cirka 150 anställda och har våra kontor i centrala Barcelona, Stockholm, Hamburg, Köpenhamn, Madrid, Milano, London, Ljubljana och Paris. Bland våra kunder finns IKEA, SAS, SFR (Vodafone France), Tele2, Skatteverket, Försäkringskassan och E.ON.
Vi växer och söker nu ytterligare en konsult som ska arbeta med verksamhetsutveckling av kundservice enligt vårt CSO-koncept (Customer Service Optimization) i servicekanalerna chatt och e-mail.
Dina nya arbetsuppgifter
• Att i projektform utbilda och coacha kundservicepersonal i effektiv hantering av chatt och e-mail.
• Hjälpa och stötta kundservice Chefer, Teamleader och Administratörer i den nya arbetsmetodiken.
• Att öka förståelsen för den funktion kundservice fyller i organisationen.
• Förbättra mötet mellan kund och företag genom digital utveckling.
• Utvärdera och analysera våra tjänsteleveranser.
Vem är du?
Som person är du entusiasmerande, positiv och har en stor social förmåga. Från dina tidigare arbeten har du vana att arbeta mot deadlines och att kunna fatta beslut. Att arbeta självständigt och ta egna initiativ är en självklarhet för dig. Du gillar att resa i ditt arbete och har förstått vikten av nöjda kunder.
Publiceringsdatum2008-11-28Kvalifikationer• Minst 3 års erfarenhet av arbete inom kundservice, varav minst 2 år i en ledande befattning som t.ex. kundserviceansvarig eller kundtjänstchef.
• Trygg och erfaren i rollen som coach.
• Har vana av att framträda inför grupp.
• Flytande i engelska. Andra språk är ett plus!
• Det är en fördel om du har jobbat som konsult med verksamhetsutveckling.
Övrig informationDu kommer att vara placerad i Stockholm, men arbeta med våra kunder runt om i Europa. Resor med övernattning kommer att förekomma.
Låter detta intressant?
Maila då din ansökan med CV märkt "Verksamhetsutvecklare Kundservice" till
jobb@artificial-solutions.com . Sista ansökningsdag är 8:e december. Skicka in ansökan snarast då vi gör urval löpande.
För mer information kontakta Karolina Lells, tel: 08 586 118 44.
Arbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid
Heltid tillsvidare
ErsättningFast lön
Månadslön
Så ansöker duAnsökan kan skickas till e-postadress:
jobb@artificial-solutions.comKontaktKarolina Lells, 08-586 118 44
FöretagArtificial Solutions
AdressArtificial Solutions
Österlånggatan 43 4tr
11131 Stockholm
KontorsadressÖsterlånggatan 43 4tr
Stockholm
Jobbnummer 360688
Observera att sista ansökningsdag har passerat.