Verksamhetskoordinator till Amrox Group
Academic Work Sweden AB / Kulturjobb / Stockholm
2025-01-25
Visa alla kulturjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Academic Work Sweden AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Vill du vara en del av en dynamisk organisation där framgång skapas inom flera spännande branscher? Är du strukturerad, har god kommunikationsförmåga och trivs med att vara spindeln i nätet? Då kan den här rollen som verksamhetskoordinator hos Amrox Group vara något för dig! Sök idag - urval sker löpande!
OM TJÄNSTEN
Amrox Group består av bolag i Sverige vilka utvecklar, tillverkar och säljer bygg- och installationsprodukter för proffs som privatpersoner med målet att skapa långsiktig värdetillväxt. Som verksamhetskoordinator hos Amrox Group kommer du att vara den centrala pusselbiten som arbetar med de olika verksamhetsområdena. Dina arbetsuppgifter kommer att vara varierande, ansvarsfulla och utvecklingsbara, med fokus på att stödja och utveckla verksamheternas försäljning till leverans genom att operativt bidra till struktur, effektivitet och ordning och reda. Du behöver tycka om att arbeta administrativt och flexibelt då du kommer att hoppa in och avlasta där det behövs i organisationen.
Hos Amrox Group erbjuds du:
• En varierande roll med möjlighet att få påverka och utvecklas internt.
• En trivsam arbetsplats i Kungsängen, med fokus på samarbete och engagemang.
• Ett arbete där din insats gör skillnad för både teamet och Amrox Group kunder.
ARBETSUPPGIFTER
Publiceringsdatum2025-01-25Dina arbetsuppgifter• Hantera kundordrar: Ta emot, administrera och följa upp beställningar för deras produkter och tjänster.
• Materialbeställningar: Ansvara för att planera och beställa material till produktionen i rätt tid.
• Ordermottagning: Ta emot samtal från växeln, svara på produktfrågor och erbjuda merförsäljning till kunder.
• Kundkontakt: Besvara inkommande kundsamtal och e-post, hantera enklare kundärenden samt säkerställa hög kundnöjdhet.
• Administration IT: Uppdatera och utveckla information på hemsidor och portal samt övrig IT relaterad administration och marknadsföring.
• Kundservice och support: Stötta kundservice med administrativa insatser, som att hantera reklamationer, garantiärenden och vanliga frågor.
• Stöd till produktion och lager: Hjälpa till med inventering, koordinera materialflöden och säkerställa att produktionen har de resurser som behövs.
VI SÖKER DIG SOM
• Har arbetat i en liknande koordinerande och administrativ roll. Så du har en vana att hantera flera uppgifter parallellt och arbeta i en flexibel arbetsmiljö.
• Har en vana att lätt sätta sig in i digitala system såsom verksamhet-, och ekonomisystem samt webb med hemsidor, sociala medier mm.
• Har goda kunskaper i Microsoft Officepaketet, framförallt Excel och Powerpoint.
• Har mycket goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift.
Det är meriterande om du har:
• B-körkort och tillgång till egen bil. Du tar dig smidigast till arbetsplatsen med egen bil, och Amrox Group tillhandahåller gratis parkering vid kontoret.
• Arbetat i Pyramid.
För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper: Du är nyfiken, engagerad och strukturerad, med ett öga för detaljer. Du ser dig själv som en viktig del av Amrox Group team och är alltid redo att ta ansvar. Du älskar att bidra till att allt fungerar smidigt, oavsett om det handlar om att hantera en viktig kundorder eller att stötta produktionen med materialflöden. Du trivs med en varierande arbetsdag och hittar alltid lösningar när oväntade situationer uppstår. Du har förmågan att skapa ordning och prioritera arbetsuppgifter, och du är självsäker nog att våga ta initiativ.
Vår rekryteringsprocess
Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work. Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.
INFORMATION OM FÖRETAGET
Amrox Group har sedan starten 2001 utvecklat, producerat och sålt produkter och tjänster till byggsektorn. Visionen är att skapa ledande varumärken för de produkter och tjänster de levererar. Att bidra till friskare byggnader som kan fungera över tid är en del i verksamhetens hållbarhetsarbete både ur ett ekologiskt som ekonomiskt perspektiv. Läs mer om dom HÄR
Varaktighet, arbetstid, etc. Heltid
Ersättning Enligt avtal
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2025-02-25
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "15109894".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Academic Work Sweden AB (org.nr 556559-5450),
http://www.academicwork.se Arbetsplats Academic Work
Jobbnummer 9125422