VD-sekreterare/assistent

Randstad AB Malmö / Administratörsjobb / Malmö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Malmö, Burlöv, Lomma, Staffanstorp, Vellinge eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Randstad AB Malmö i Malmö, Staffanstorp, Lund, Landskrona, Skurup eller i hela Sverige

Arbetsuppgifter 
Du ska assistera VD:n i alla tänkbara administrativa uppgifter. Du ansvarar för korrespondens vad gäller email och post samt svarar i telefon. Du ska också vara behjälplig med en rad uppgifter
vid styrelsemöte.  

Publiceringsdatum
2008-10-09

Utbildning och erfarenhet
Vi tror att du som söker har gymnasiekompetens, gärna med någon påbyggnadskurs inom skolor för VD-sekreterare eller dyl. För tjänsten är det grundläggande att du har erfarenhet som VD-
sekreterare och har goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift. Att ha god datorvana och kunna hantera officepaketet är en förutsättning för att klara av arbetsuppgifterna. 

Dina personliga egenskaper
Vi söker dig som är ödmjuk, serviceinriktad, har sinne för detaljer och är ytterst noggrann. Du bör kunna anpassa dig snabbt , ta egna initiativ och beslut samt vara effektiv i dina
arbetsuppgifter.
Placering i utkanten av Malmö. Uppdraget är på heltid under två veckor med tillträde den 21 november.
Vi arbetar med löpande urval och önskar din ansökan så snabbt som möjligt, dock senast den 24 oktober.
Vill du veta mer om tjänsten är du välkommen att kontakta Emmy Heidenblad på tel 040-698 0803
Vi ser fram emot din ansökan!

Arbetstider och omfattning
Heltid

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2008-10-23
Ansökan sker via företagets webbplats.

Kontakt
Emmy Heidenblad, +46 040-6980803

Företag
Randstad AB Malmö

Adress
Randstad AB Malmö
Box 17193
10462 Stockholm

Jobbnummer
329099

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Randstad AB Malmö

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Randstad AB Malmö: