VD-assistent/receptionist till vår kund i centrala Stockholm

Wise Professionals AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Wise Professionals AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Wise Professionals är det personliga konsultföretaget som designar, utvecklar och erbjuder rekryteringslösningar. Vi arbetar på uppdrag av några av Sveriges starkaste varumärken och tillsammans med arbetsgivare som månar om sina medarbetares arbetsglädje. Idag är vi närmare 250 medarbetare som arbetar i någon av Sveriges storstadsregioner Stockholm, Göteborg och Malmö.

Nu söker vi en VD-assistent/receptionist för konsultuppdrag hos vår spännande kund med kontor i centrala Stockholm. Uppdraget har start omgående och beräknas pågå till sista augusti.

Ditt uppdrag

Som VD-assistent/receptionist kommer du att stötta och avlasta företagets VD samt övrig ledningsgrupp. Utöver dessa uppgifter ansvarar du för receptionen och allmänna ytor på kontoret. Vi söker dig som vill fortsätta att utvecklas i en kvalificerad assistentroll där du får möjlighet att ge bästa tänkbara service och arbeta högt som lågt.

Exempel på arbetsuppgifter som ingår i rollen som VD-assistent:

• Kalender- och mailhantering
• Supporta ledningsgruppen
• Rese- och hotellbokningar
• Reseräkningar
• Fakturahantering
• Utläggshantering
• Planera och koordinera event samt kick-off
• Övrig administration

Exempel på uppgifter som ingår i rollen som receptionist:

• Ta emot besök
• Posthantering
• Mötesbokningar
• Förbereda och ställa i ordning lokaler inför möten
• Ansvara för kontorets allmänna ytor

Publiceringsdatum
2015-04-01

Bakgrund
Vi söker dig som har några års erfarenhet av att jobba som kvalificerad assistent eller liknande. För att lyckas i rollen är det ett krav att du talar samt skriver engelska helt obehindrat och att du är en god användare av Officepaketet.

Du är en mycket prestigelös och serviceinriktad person med en positiv framtoning. Du har god förmåga att prioritera bland dina arbetsuppgifter och trivs i en administrativ och koordinerande roll. Du har ett proaktivt arbetssätt, är ansvarsfull och flexibel. Du är även noggrann och har ett sinne för detaljer. Vidare ser vi att du är flexibel och trivs med att arbeta både högt och lågt.

Konsultrollen hos Wise Professionals

Som konsult hos Wise Professionals erbjuds du alltid en marknadsmässig lön, friskvårdsbidrag, pensionsavsättning och anslutning till vårt kollektivavtal - inget är viktigare för oss än att du känner dig trygg i din anställning. På samma sätt som vi ställer höga krav på dig som konsult förväntar vi oss också att du ställer höga krav på oss som arbetsgivare. Oavsett vart du befinner dig i din karriär så ska konsultrollen hos Wise Professionals ge dig kunskap och erfarenhet som du kan bära med dig på vägen till nästa spännande utmaning.

Mer om tjänsten

Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta kandidatansvarig Emelie Sillén på emelie.sillen@wise.se eller konsultchef Marie Bodén på marie.boden@wise.se .

Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Varmt välkommen med din ansökan!

Arbetstider och omfattning
Heltid Visstid

Ersättning
Fast och rörlig del
Friskvårdsbidrag 250 kr/mån

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-04-22
Ange följande referens när du ansöker: 1101
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Emelie Sillén

Företag
Wise Professionals AB

Adress
Wise Professionals AB
Box 22109
10422 Stockholm

Kontorsadress
Box 22109 10422 Stockholm

Jobbnummer
2230950

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Wise Professionals AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Wise Professionals AB: