VD assistent för kunds räkning
PSPartner / Administratörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos PSPartner i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Härryda eller i
hela Sverige PS Partner grundades 2010 och vårt kontor är beläget på Södra Hamngatan 25 i centrala Göteborg. Vårt jobb är att hitta rätt person, i rätt tid - till rätt organisation. Mer precist arbetar vi med rekrytering, search, bemanning och personalfrågor. Tillsammans har vi närmare 70 års erfarenhet och har sett många olika människor, positioner och organisationer. Läs gärna mer på
www.pspartner.se För kunds räkning söker vi nu en VD assistent till ett föräldravikariat med uppdragsstart i juli 2017.
I rollen som VD assistent ansvarar du för all administration, service samt information och samordning till VD samt övriga i ledningen. Rollen innehåller en bredd och ett djup, där alla uppgifter är lika viktiga. Du sitter som spindeln i nätet och är den som har överblicken av det vardagliga administrativa arbetet.
Huvudsakliga arbetsuppgifter
• Administrativt stöd till VD och ledningsgrupp. Ex.vis planering, kommunikation, förberedelse av aktiviteter och möten.
• Stötta med presentationsunderlag, dokumentation och korrespondens till och vid möten samt löpande administration.
• Stödja VD och styrelseordföranden med administration av styrelsearbete och utskott.
• Administrativ kontakt med valberedning och fullmäktigeledamöter.
• Samordning och administration av diverse projekt.
• Samordna och stötta vår process för digitala fullmäktigeval.
• Ansvara för bolagets lägenheter och stugor.
• Upphandling av tjänsteresebolag, konferensanläggningar m.m
Vem är du?
Vi tror att du är en person som gillar att vara "spindel i nätet". Du trivs med att koordinera, strukturera och prioritera i ett högt tempo i en föränderlig värld. I denna roll kommer du att ha olika kontaktytor med olika prioriteringar, det är därför av stor vikt att du är serviceinriktad, självgående och beslutsam. Kunden värdesätter också god samarbetsförmåga, eget ansvarstagande och ett proaktivt förhållningssätt.
Du har en akademisk utbildning inom exempelvis ekonomi, liksom viss erfarenhet av liknande position, alternativt inom administration eller support. Du hanterar IT system och Officeprogrammen väl.
Publiceringsdatum2017-04-18Övrig informationTjänsten är ett föräldravikariat med start juli 2017 och pågår i 1,5 år. Du anställs direkt via vår kund. Tjänsten är på heltid.
Så ansöker duFör att söka tjänsten, gå in på
www.pspartner.se och registrera din CV med ett personligt brev. Vi arbetar med ett kontinuerligt urval, så sänd in din ansökan så snart som möjligt.
För frågor, kontakta rekryteringskonsult Sara Pettersson 0723142474 /
sara.pettersson@pspartner.seVaraktighet, arbetstid
1 -
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-05-07
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagPSPartner
AdressPSPartner
SÖDRA HAMNGATAN 25
41114 GÖTEBORG
KontorsadressSÖDRA HAMNGATAN 25
Jobbnummer 3442706
Observera att sista ansökningsdag har passerat.