Växande E-Handel, Är Du Vår Nya Teamleader Till Kundtjänst?
Timarco Sweden AB / Chefsjobb / Sigtuna
2021-05-20
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Växande E-Handel, Är Du Vår Nya Teamleader Till Kundtjänst?" (publicerad 2021-05-24) ⬅️
Visa alla chefsjobb i Sigtuna,
Österåker,
Håbo,
Upplands-Bro,
Upplands Väsby eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Timarco Sweden AB i Sigtuna,
Uppsala,
Stockholm,
Värmdö eller i
hela Sverige #jobbjustnu
Timarco Sweden AB växer och vi söker nu en Teamleader till vårt härliga gäng i kundtjänst! Är du en serviceinriktad, positiv och ordningsam person som sätter värde i att ge våra kunder bästa möjliga bemötande? Har du förmågan att leda och coacha ditt team och prioritera arbetet på bästa sätt? Då kan det här vara jobbet för dig!
Arbetsuppgifterna består bl.a. av att:
• Prioritera och leda det dagliga arbetet
• Leda teamet mot uppsatta mål
• Hjälpa våra kunder via mail, chatt och telefon
• Ta hand om orderhantering
• Sköta returer och reklamationer
• Ta hand om övriga administrativa uppgifter inom kundtjänst
Publiceringsdatum2021-05-20Om företagetTimarco är ett spännande och snabbt växande bolag med egen plattform för e-handel. Vi är marknadsledande inom segmentet märkesunderkläder på nätet. Hos oss finns de största varumärkena och vi levererar över 400 000 paket per år till ett värde som överstiger 200 miljoner SEK.
Vi är ett företag med korta beslutsled och ca 50 engagerade kollegor som arbetar för att leva upp till våra kunders förväntan. Vår kundtjänst får mycket positiva omdömen för att vara serviceinriktade, snabba, flexibla och lösningsorienterade vilket vi är oerhört stolta över.
Vår långsiktiga målsättning är att bli referensnamnet för e-handel med underkläder i Europa.
Vi finns med egna företag i de nordiska länderna samt har även lokalt anpassade sajter i DE/NL/AT/UK.
Vi sitter i helt nybyggda fina lokaler i Arlandastad, där vi har kontor och lager, gott om parkeringsplatser samt ett fullutrustat gym.
Vår huvudsajt finner du på
http://timarco.com.Om dig
För att lyckas i arbetet söker vi dig som har ett prestigelöst förhållningssätt samt är positiv och serviceinriktad. Du älskar att hjälpa kunderna samtidigt som du tycker om att jobba administrativt. Du har även ett sinne för ordning och reda och har lätt för att se hur arbetet ska planeras och prioriteras samt har inga problem att delegera arbetsuppgifter. Du coachar ditt team och ansvarar för att företagets målsättningar och riktlinjer hålls. Som teamleader för kundtjänst kommer du att arbeta i hjärtat av vårt företag och vara vår kontakt ut mot kunderna.
Vi söker därför dig som vill ingå i ett team där service och kvalitet är en viktig del i vardagen. Du har eget ansvar för att arbetsuppgifterna blir gjorda vilket ställer krav på att du har egen drivkraft och vågar ta egna initiativ.
Det är meriterande om du har utfört liknande arbetsuppgifter tidigare.
Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper.
Vi kallar till intervjuer löpande, så vänta inte med din ansökan!
Ansök via mail till:
jobb1805@timarco.comSå ansöker duSista dag att ansöka är 2021-06-19
AdressTimarco Sweden AB
Daléns gata 7
19561 Arlandastad
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "KTJ 1805".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Timarco Sweden AB (org.nr 556401-7464),
http://timarco.com Daléns gata 7 (
visa karta)
195 61 ARLANDASTAD
Ansökan E-post:
jobb1805@timarco.com Arbetsplats Timarco Sweden Aktiebolag
Jobbnummer 5750790
Observera att sista ansökningsdag har passerat.