Välorganiserad ekonomiassistent sökes till kund i centrala Stock

Bemannia Kontor / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bemannia Kontor i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Bemannia söker nu dig som vill arbeta som ekonomiassistent hos vår kund med kontor i centrala Stockholm. Uppdraget är på heltid och startar snarast möjligt och pågår i ca 4-6 månader. Det finns även chans till ytterligare förlängning. Detta är ett konsultuppdrag vilket innebär att du blir anställd av Bemannia men arbetar ute hos vår kund.

Dina arbetsuppgifter:

• Löpande arbetsuppgifter inom ekonomifunktionen
• Arbeta med leverantörs- och kundreskontra
• Kassa och bankavstämningar
• Delta i bokslutsarbete
• Handlägga krav och inkassoärenden
• Ge viss support till anställda

Dina kvalifikationer:

• Gymnasieutbildning eller motsvarande
• Minst ett (1) års erfarenhet som ekonomiassistent
• Erfarenhet av ekonomisystemet Agresso
• Goda kunskaper i Office-paketet, särskilt Excel och Office

Dina personliga egenskaper:

För att passa för tjänsten som ekonomiassistent bör du ha ett intresse för siffror och administration. Du har en god kommunikativ förmåga och tycker om att arbeta som ett team med kollegor. Som person brukar du beskrivas som positiv, strukturerad och effektiv.

Vi värdesätter de kvalitéer som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten.

Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, förnamn.efternamn@bemannia.se. Ange annonstiteln för den tjänst som din fråga berör i ämnesraden i ditt mail.

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på jobb@bemannia.se alternativt 08-84 53 00.

Våra tjänster finner du på följande sida

Vill du registrera ditt CV kan du göra det på följande sida.
Då finns du med i vår databas även för framtida rekryteringar.

Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med 220 kommuner och ett 100-tal förvaltningar, bolag och myndigheter runtom i Sverige.

Bemannia är medlem i Bemanningsföretagen och är ett auktoriserat bemanningsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna samt SEKO. Bemannia är kvalitetscertifierat enligt Kvalitetsledningssystem ISO 9001:2008, Miljöledningssystem 14001:2004 samt Arbetsmiljöcertifierat enligt OHSAS 18001:2007. Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 35 år.

Välkommen till Bemannia - Rätt Person Direkt!

www.bemannia.se www.facebook.com/bemannia

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid

Publiceringsdatum
2017-10-23

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-11-24
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Bemannia

Företag
Bemannia Kontor

Adress
Bemannia Kontor
Sveavägen 155
11346 Stockholm

Kontorsadress
Sveavägen 155 11346 Stockholm

Jobbnummer
3761868

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bemannia Kontor

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bemannia Kontor: