Utredare/utvecklare till Omsorgsförvaltningen
Sandvikens kommun, Omsorgsförvaltningen / Organisationsutvecklarjobb / Sandviken
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla organisationsutvecklarjobb i Sandviken,
Ovanåker,
Gävle,
Hofors,
Ockelbo eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Sandvikens kommun, Omsorgsförvaltningen i Sandviken Omsorgsförvaltningen med cirka 1275 anställda omfattar de tre verksamhetsområdena ordinärt boende, särskilt boende och specialenheter. Utöver ledningsgrupp och linjeorganisation finns en handläggarenhet samt stödfunktioner såsom ekonomer, HR, IT och allmänt administrativt stöd.
Omsorgsförvaltningen erbjuder ett meningsfullt och betydelsefullt arbete. Vår strävan är att vård och omsorg skall bygga på samarbete mellan den enskilde, närstående och medarbetare
PERSONALFÖRMÅNER
Sandvikens kommun erbjuder ett flertal personalförmåner. Vi erbjuder dig bland annat dessa förmåner
• semesterväxling
• årsarbetstid
• friskvård till förmånligt pris
• hälsofrämjande aktiviteter
• extra semesterdagar när du fyller 40 och 50 år
• personal- och fritidsföreningen Pulsen
Publiceringsdatum2020-08-28ArbetsuppgifterFörvaltning har ett uppdrag att förbättra kvaliteten för våra medborgare, samtidigt som vi förväntas öka effektiviteten i vårt arbete för att möta en framtid med en ökande andel äldre av befolkningen och en förväntad brist på personal.
Du kommer att vara en viktig del i det arbetet, där du förväntas bidra till utveckling och förändring. Du kommer att ha ett nära samarbete med ledning och stab. Du kommer dessutom att arbeta nära medarbetarna ute i verksamheten. En del av ditt arbete kommer att bestå av omvärldsspaning och kontakter utanför vår organisation.
KvalifikationerVi söker dig som har relevant högskoleutbildning inom den samhällsvetenskapliga sfären. Vi ser gärna att du har god kompetens inom digital utveckling och välfärdsteknik. Har du arbetat med projektledning är det ett plus.
Uppdraget ställer krav på att kunna planera och prioritera arbetet på ett effektivt sätt och att hålla angivna tidsramar. Det krävs att du har förståelse och god kännedom om verksamheten, är självgående, strukturerad och kvalitetsmedveten och har en god analytisk förmåga.
Vi söker dig som har förmåga att se helheter, du är positiv och ser möjligheter före hinder. Som person är du modig, flexibel och prestigelös. Du har en god social förmåga. Det är viktigt att du kan kommunicera både skriftligt och muntligt.
Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet och god samarbetsförmåga.
Tillgång till egen bil och körkort är ett krav.
ÖVRIGT
Som medarbetare i Sandvikens kommun är du varje dag med och formar vår gemensamma framtid. I ditt arbete får du möjlighet att möta människor och uppleva glädjen i att göra skillnad. Tillsammans bidrar vi till välfärd för Sandvikens 39 000 invånare.
I våra verksamheter arbetar 3000 personer inom 370 yrken. Vår vision är ett Sandviken där vi känner oss hemma och gör varandra bättre. Med ett brett utbud av kultur, idrott och upplevelser och med naturen inpå knuten är Sandviken en plats där det är enkelt att trivas.
Information till rekryteringskonsulter och annonssäljare:
Sandvikens kommun gör aktiva val när det gäller var vi vill exponera våra platsannonser och vilket stöd vi vill ha i rekryteringen. Vi kommer inte att köpa tjänster eller annonsplats för en pågående rekrytering och ber er därför att inte kontakta oss med sådana erbjudanden.
Varaktighet, arbetstid
Heltid. Tillsvidareanställning, tillträde: Tillträde snarast efter överenskommelse. .
ErsättningEnligt avtal.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2020-09-20
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagSandvikens kommun, Omsorgsförvaltningen
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "62-20".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Sandvikens kommun (org.nr 212000-2346)
Körkort För detta jobb krävs körkort.
Arbetsplats Sandvikens kommun, Omsorgsförvaltningen
Jobbnummer 5337490
Observera att sista ansökningsdag har passerat.