Uthyrningsadministratör på heltid till Victoriahem

Adecco Sweden AB / Administratörsjobb / Malmö
2025-03-06


Visa alla administratörsjobb i Malmö, Burlöv, Lomma, Staffanstorp, Vellinge eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Malmö, Burlöv, Lomma, Staffanstorp, Vellinge eller i hela Sverige

Victoriahems framgångsrika Servicecenter i Malmö växer och söker nu ännu en uthyrningsadministratör! Brinner du för service, kundkontakt och vill jobba i en dynamisk bransch? Då kan det vara just dig vi söker!

Publiceringsdatum
2025-03-06

Om tjänsten
I din roll som uthyrningsadministratör tar du kontakt med bostadssökande och intressenter till Victoriahems lediga lägenheter. Du arbetar både uppsökande och agerar även på de bostadssökande som aktivt visar ett intresse. I denna roll har du flera kontaktytor då Servicecentret fungerar som en stödfunktion för 30 områdeskontor runt om i landet. Vidare behöver du agera snabbt och målinriktat, både när det gäller inkommande intresseanmälningar och uppsökande försäljning.

Arbetsuppgifterna innefattar bland annat:

• Agera snabbt på intresseanmälningar för lediga lägenheter
• Arbeta med uppsökande aktiviteter via telefon för att säkerställa en effektiv leverans i uthyrningen
• Boka in visningar
• Uppföljning efter visningar för att säkerställa att hela uthyrningsprocessen är smidig och effektiv
• Stötta områdeskontoren med administrativa uppgifter i uthyrningsprocessen

Detta är en tidsbegränsad anställning under minst 6 månader på heltid som konsult genom Adecco.

Om dig

Vi söker dig som har ett starkt kundfokus och trivs med att arbeta i ett högt tempo med telefon och dator som främsta arbetsredskap. Du är självgående i ditt arbete, brinner för service och har god kommunikationsförmåga. Du är engagerad, effektiv och kan prioritera när det behövs. Du är nyfiken på bostadbranschen och vill gärna utvecklas inom denna. Det är meriterande om du har telefonvana sedan tidigare samt erfarenhet av att arbeta med uppsökande försäljning.

Victoriahem erbjuder

Victoriahem är ett bolag med korta beslutsvägar där frihet under ansvar gäller. Du kommer att få en självständig roll där du kan bidra med din kompetens och ambition till bolaget. Vi kommer utmana och stötta dig i din utveckling och ser gärna att du vill vara med och utvecklas som individ tillsammans med oss som bolag.

Övrig information

• Startdatum: Enligt överenskommelse
• Omfattning: Heltid, dagtid
• Placering: Malmö, Västra hamnen med möjlighet till distansarbete
• Bakgrundskontroll och tester är en del av rekryteringsprocessen

Ansökan och kontaktuppgifter

Vi tillämpar löpande urval så skicka in din ansökan så snart som möjligt. Rekryteringsprocessen kommer att bestå av kompetensbaserade intervjuer, tester och referenstagning. Vid frågor om processen eller tjänsten är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Maja Ekelund på maja.ekelund@adecco.se

Välkommen med din ansökan!

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2025-04-05
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Adecco Sweden AB (org.nr 556447-2677), http://www.adecco.se/

Kontakt
Business Manager
Maja Ekelund

Jobbnummer
9207175

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB: