Uthyrare
Faxeholmen AB / Receptionistjobb / Söderhamn
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Söderhamn,
Bollnäs,
Hudiksvall,
Ockelbo,
Gävle eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Faxeholmen AB i Söderhamn Om företaget
Faxeholmen ägs av Söderhamns kommun och är en del av allmännyttan. Vårt uppdrag är att se till att det finns bostäder i Söderhamns kommun som passar alla. Vi är 46 personer som arbetar i Faxeholmen med allt från kundtjänst, uthyrning, ekonomi, underhåll, teknik och marknadsföring. Vi har cirka 3 000 lägenheter med en total yta av 228 000 kvm, vilket är mer än 45 fotbollsplaner. Lägg till de 301 lokaler med 34 000 kvm lokalyta och tre servicehus med 146 lägenheter.
Faxeholmen AB fortsätter arbetet med att utveckla vår verksamhet och söker nu en ny medarbetare. Denna tjänst kommer att tillhöra marknadsavdelningen som idag består idag av sex personer. Där ingår en marknadschef, informatör, kundtjänstmedarbetare och uthyrare. Då en av våra medarbetare ska vara föräldraledig på 80 % söker vi dig som kan fylla hans plats under perioden maj (eller enligt överenskommelse) till och med oktober.
Publiceringsdatum2019-03-21Dina arbetsuppgifterSom uthyrare ansvarar du för för tecknande av lägenhets- lokal- garage- samt p-platsavtal. Du kommer besvara uthyrningsfrågor via telefon samt i receptionen. Detta innebär att du i många lägen är den första våra kunder möter vare sig de besöker oss i vårt kundcenter eller når oss per telefon, mail eller internet. Den största delen av ditt arbete kommer att handla om att ta hand om våra kunder, vilket innebär uthyrning av lediga lägenheter, att svara på frågor och ta emot såväl klagomål som beröm.
Då tjänsten sträcker sig över sommarperioden är vi tacksam om du kan ha en flexibel inställning till ledighet under sommaren.
ProfilFör oss är din viktigaste egenskap din personlighet; du är positiv, serviceinriktad och engagerad! Du har kanske arbetat med försäljning eller kundbemötande tidigare och drivs av att ge en god service. Det är förstås ett plus men inget krav om du har erfarenhet från att arbeta på ett fastighets- eller bostadsbolag. Då en stor del av arbetet bedrivs i olika system är det viktigt att du är datorvan och tycker att det är kul att lära dig mer om olika system. Du kan också ha tidigare erfarenhet av att arbeta med administrativa uppgifter såsom ekonomi- eller personaladministration. Meriterande är om du har en gymnasie- eller yrkesutbildning inom exempelvis ekonomi, handel eller turism. Det är dock viktigt att du är duktig på svenska och engelska. Om du har andra språk, som till exempel arabiska är det meriterande.
Som beskrivits ovan kommer stor vikt att läggas vid personlig lämplighet. Skicka en ansökan till oss med cv och ett personligt brev i vilket du förklarar hur du tycker att du passar in i kravprofilen och vad du tror att du kan tillföra rollen.
Tillträde snarast efter överenskommelse.
Omfattning; 80%.
Välkommen med din ansökan via e-post till;
rekrytering@faxeholmen.se senast den 7 April 2019. Vi tar endast emot ansökningar via epost.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-04-07
Ange följande referens när du ansöker: Uthyrare
FöretagFAXEHOLMEN AB
KontorsadressHumlegårdsgatan 2
Jobbnummer 4681875
Observera att sista ansökningsdag har passerat.