Utbildningsadministratör
Karolinska Institutet, Institutionen för klinisk neurovetenskap / Administratörsjobb / Stockholm
2016-06-22
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Utbildningsadministratör" (publicerad 2023-06-30) ⬅️
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Karolinska Institutet, Institutionen för klinisk neurovetenskap i Stockholm,
Solna,
Huddinge eller i
hela Sverige Institutionen för klinisk neurovetenskap (CNS) är en av Karolinska Institutets största institutioner. Institutionen är indelad i fem sektioner som bedriver forskning och utbildning inom neurovetenskap, från molekylärnivå till samhällsnivå. Institutionen har omkring 380 anställda och drygt 220 registrerade doktorander. Omsättningen är cirka 430 miljoner kronor per år.
Arbetet på institutionen är i hög grad integrerat med de kliniska verksamheterna vid Karolinska Universitetssjukhuset, S:t Eriks ögonsjukhus samt Stockholms läns landsting (SLL). Ett nära samarbete finns även med andra forskargrupper vid Karolinska Institutet samt med andra universitet. Mer information hittar du på vår hemsida: ki.se/cns
Avdelning Kompetenscentrum för psykoterapi (KCP) är en samarbetsenhet mellan Karolinska Institutet och Stockholms läns sjukvårdsområde.
Enhetens huvudsakliga arbetsområden är utbildning, kvalitetssäkring och forskning i psykoterapi. Enheten är organiserad som en del av Centrum för psykiatriforskning (CPF) i Stockholm, lokaliserad i Liljeholmen.
Publiceringsdatum2016-06-22Dina arbetsuppgifterVi söker nu en utbildningsadministratör för ett kortare uppdrag med möjlighet till förlängning då enheten KCP växer snabbt. Du ska hjälpa till med att administrera kurser, hantera lokalbokning samt schemaläggning samt avlasta kollegor med andra administrativa uppgifter.
KvalifikationerVi söker dig som är van att arbeta administrativt, gärna med utbildningsadministration. Kompetens inom LADOK, Timeedit och Ping Pong är meriterande.
Du ska prata och skriva både engelska och svenska väl.
Som person är du serviceinriktad, ordningsam och kommunikativ.
Vi kommer lägga stor vikt vid personlig lämplighet.
Vi kommer att intervjua kandidater löpande.
Karolinska Institutet är ett av världens ledande medicinska universitet med visionen att på ett avgörande sätt bidra till att förbättra människors hälsa. I Sverige står Karolinska Institutet för den enskilt största andelen medicinsk akademisk forskning och har det största utbudet av medicinska utbildningar. Varje år utser Nobelförsamlingen vid Karolinska Institutet mottagare av Nobelpriset i fysiologi eller medicin.
Enligt Riksarkivets föreskrifter arkiveras ansökningshandlingar i två år efter att tillsättningsbeslutet vunnit laga kraft. Detta gäller dock ej bilagor som är tryckta eller på annat sätt publicerade.
Karolinska Institutet strävar efter att vara en arbetsplats med jämn könsfördelning som är fri från diskriminering och ger lika möjligheter för alla.
Till bemannings- och rekryteringsföretag och till dig som är försäljare: Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser.
Varaktighet, arbetstid
100 %. Tillträde: Enligt överenskommelse Visstidsanställning till 2016-10-31
ErsättningMånadslön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-07-31
Ange följande referens när du ansöker: 2-2641/2016
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktAnders Ihrfors, Personalhandläggare 08-524 832 87
Tobias Lundgren, Enhetschef
tobias.lundgren@ki.seFacklig kontaktArsalan Amir, SACO 08 - 517 733 37,
arsalan.amir@ki.seGunnel Brolin, OFR 08-524 810 63
Henry Wölling, SEKO 08-524 840 80,
henry.wolling@ki.seFöretagKarolinska Institutet, Institutionen för klinisk neurovetenskap
AdressKarolinska Institutet, Institutionen för klinisk neurovetenskap
Administrationen, Tomtebodavägen 18a, plan 5
17177 Stockholm
KontorsadressAdministrationen, Tomtebodavägen 18a, plan 5
Jobbnummer 2919118
Observera att sista ansökningsdag har passerat.