Usk/medicinsk sekreteterare/administratör till telefonitjänst på
Feelgood / Undersköterskejobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla undersköterskejobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Feelgood i Stockholm,
Solna,
Huddinge,
Täby,
Uppsala eller i
hela Sverige Feelgood har nya spännande uppdrag på gång och därför vill vi förstärka vårt team med undersköterska, medicinsk sekreterare eller administratör till telefonitjänst på vår tidbsokning.
Vår vision är Sveriges friskaste kunder. Feelgood Företagshälsovård finns på ett 60-tal orter runtom i Sverige och levererar tjänster inom arbetsmiljö- och hälsoutveckling, rehabilitering och sjukvård till sina ca 10 000 anslutna kundföretag.
På den virtuella enheten Access finns idag ca 30 medarbetare som erbjuder chefsstöd, rådgivning och bokning till Feelgoods kunder virtuellt via telefon, mail och videomöten. Vi sitter i ljusa fräscha lokaler på Telefonplan i Stockholm. Feelgood vill leva som vi lär och erbjuder bland annat kollektivavtal, friskvårdsbidrag och jobbar mycket med vår ergonomi och hållbar hälsa.
Positiv inställning, innovation, helhetssyn och en stark vilja att åstadkomma goda resultat kännetecknar vår kultur och arbetsgemenskap.
Arbetets innehåll
Hos oss tar du emot samtal från Feelgoods kunder som består av både små och stora kundföretag och organisationer. Din primära uppgift är att tala med våra kundanställda och hjälpa dem med bokning eller hänvisning vidare inom Feelgood. All kommunikation med kund och kundanställd sker via telefon och mail.
Arbetsgruppen består av framförallt sjuksköterskor och undersköterskor i blandade åldrar. Arbetet håller ett högt tempo med en trevlig arbetsmiljö och engagerade kollegor.
Arbetstid är vardagar 07:30-17:00.
Erfarenhet och utbildning
Vi söker dig som har några års erfarenhet som undersköterska, medicinsk sekreterare eller administratör med god kommunikationsförmåga samt dator- och dokumentationsvana. Meriterande är erfarenhet inom områden såsom reception, telefonrådgivning, bokning, försäljning eller annan serviceverksamhet.
Du känner dig bekväm att arbeta i flera olika IT-system simultant.
Publiceringsdatum2019-04-29Dina personliga egenskaperDu gillar högt tempo, är kundorienterad och affärsmässig. Du trivs att arbeta i grupp och ser värdet i att använda teamets kompetens för att möta kundens behov. Du har mycket god kommunikationsförmåga och trivs med att kommunicera via telefon. Du är flytande i tal och skrift på svenska och engelska.
Så ansöker duAnsökan sker via länk in annonsen. Vi ser att du i din ansökan bifogar; CV och personligt brev där du motiverar varför du vill jobba hos oss. I din ansökan ska även framgå löneanspråk, nuvarande uppsägningstid samt önskad tjänstgöringsgrad.
Tillträde sker enligt överenskommelse
Har du frågor
Kontakta Konsultchef Andrea Tåhlin via mail
andrea.tahlin@feelgood.se Sista ansökningsdatum
Vi intervjuar löpande så vi ser fram emot din ansökan redan nu.
Välkommen med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Dagtid 7:30-17:00, vardagar. Heltid 100%
ErsättningIndividuell lönesättning
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-06-29
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagFeelgood
AdressFeelgood
Telefonvägen 30, BV
12626 Hägersten
KontorsadressTelefonvägen 30, BV
Jobbnummer 4757033
Observera att sista ansökningsdag har passerat.