Upphandlare sökes i Gävle
Bemannia Kontor AB / Inköpar- och marknadsjobb / Gävle
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Gävle,
Älvkarleby,
Sandviken,
Ockelbo,
Ovanåker eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bemannia Kontor AB i Gävle,
Sandviken,
Ockelbo,
Hofors,
Söderhamn eller i
hela Sverige Har du erfarenhet och kunskaper inom offentlig upphandling enligt LOU och LUK? Trivs du med att arbeta självständigt efter uppsatta mål? Varmt välkommen med din ansökan!
Om uppdraget
Vi söker nu två upphandlare till en kund i Gävle, som är verksam inom offentlig sektor. Uppdraget är på 100% och börjar så snart som möjligt efter överenskommelse och pågår till årsskiftet, med chans till förlängning. Detta är ett konsultuppdrag via Bemannia med placering hos kund.
Publiceringsdatum2023-10-09ArbetsuppgifterSom upphandlare arbetar du med sedvanliga arbetsuppgifter inom området, med fokus på att genomföra och ansvara för hela upphandlingsprocesser. Du kommer exempelvis att ta emot frågor, lämna anbud, analysera, planera och göra beslut i de underlag som skickas in, läsa in tidigare underlag samt teckna avtal. Utöver detta kommer du även arbeta med att:
• Ansvara för hela upphandlingsprocessen inklusive efterannonsering samt för att processen administreras i Kommers i enlighet med rutiner.
• Ta in/vara behjälplig med kravspecifikation i ny upphandling
• Leda referensgruppen genom upphandlingsprocessen
Kvalifikationer• Högskoleutbildning om minst 180 hp med inriktning mot teknik, ekonomi eller juridik eller motsvarande kompetens.
• Minst 3 års erfarenhet av inköp från offentlig verksamhet
• Erfarenhet av upphandling inom offentlig sektor enligt LOU och LUK
• Erfarenhet av arbete i upphandlingssystemet Kommers
• Mycket goda kunskaper i svenska i både tal och skrift
Dessa krav ska kunna styrkas av referenser.
Vad vi erbjuder dig
Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.
Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag 2023-10-20.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras av ansvarig rekryterare Jaqueline Shafig,
jaqueline.shafig@bemannia.seFör generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 072 175 50 00
Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem - krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet
Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.
Ersättning Lön enligt överenskommelse
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2023-10-20
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Bemannia Kontor AB (org.nr 556633-5476),
https://www.bemannia.se Arbetsplats Bemannia
Kontakt Jaqueline Shafig
jaqueline.shafig@bemannia.se 072-175 50 00 Jobbnummer 8177098
Observera att sista ansökningsdag har passerat.