Uniflex söker en självständig hyresadministratör för längre uppd
Uniflex Sverige AB / Administratörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Uniflex Sverige AB i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Uniflex Sverige AB
Uniflex är ett auktoriserat bemanningsföretag som arbetar med uthyrning, rekrytering och omställning av personal inom yrkesområdena industri, lager, bygg, el, kontor, restaurang och butik. Uniflex är noterat på NASDAQ OMX Stockholm, Small Cap, och finns i Sverige, Norge och Finland. Uniflex är medlem i Almega Bemanningsföretagen och har kollektivavtal med LO och Unionen. Uniflex är kvalitets- och miljöcertifierat.
Publiceringsdatum2012-06-12Beskrivning av jobbetUniflex söker en hyresadministratör för ett längre uppdrag som startar i augusti. Arbetsuppgifterna består främst av kontakt med hyresgäster för att ge dem god service, se till att avisera och debitera hyror, registervård, viss bokföring och avstämningar.
Dina personliga egenskaperDu har tidigare arbetat inom ekonomi och har du erfarenhet av kravhantering är detta meriterande. Du har goda kunskaper i Office-paketet och har förmågan att uttrycka dig på svenska i både tal och skrift.
Som person är du social, flexibel, noggrann och vi ser gärna att du är en doer. För att trivas med tjänsten som hyresadministratör har du empati, förståelse är strukturerad och noggrann.
Välkommen med din ansökan tillsammans med ett uppdaterat CV. Vi intervjuar löpande och tjänsten kan tillsättas innan ansökningstidens slut.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2012-06-15
Ange följande referens när du ansöker: 6073
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktCatrine Ramsten, 031-604707
FöretagUniflex Sverige AB
AdressUniflex Sverige AB
Arenavägen 57
12107 Stockholm Globen
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 1269555
Observera att sista ansökningsdag har passerat.