Undersköterskor sökes till Kastanjens korttidsboende
Järfälla kommun, Vakansen / Apotekarjobb / Järfälla
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla apotekarjobb i Järfälla,
Sollentuna,
Upplands-Bro,
Danderyd,
Sundbyberg eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Järfälla kommun, Vakansen i Järfälla,
Stockholm eller i
hela Sverige Järfälla har norra Stockholms mest spännande geografiska läge och växer snabbt. Vi erbjuder en arbetsplats med stor variation, goda utvecklingsmöjligheter och arbetar efter visionen "Järfälla för alla framåt". Läs mer om hur det är att jobba hos oss på
www.jarfalla.se/ledigajobbKastanjens korttidsboende är ett av de äldreboenden som Vård och omsorg driver och ligger i närheten av Jakobsbergs centrum.På Kastanjen finns tre avdelning för korttids-/växelboende för demens och somatiska boenden samt en permanent demensavdelning. På respektive avdelning finns 10 boende.
Nu söker vi en Silviasyster och en undersköterska med start till hösten.
Publiceringsdatum2018-06-19ArbetsuppgifterArbetet innebär vanliga arbetsuppgifter på ett demensboende för äldre, såsom personlig omvårdnad, social omsorg, aktivering, städning och service utifrån varje enskilds behov.
Kvalifikationer• Utbildad undersköterska
• Erfarenhet och kunskap i demensvård
• Behärska svenska i både tal och skrift
• Datavana och erfarenhet av Procapita är meriterande.
För en av tjänsterna krävs att man är utbildad Silviasyster.
ÖVRIGT
Vi undanber oss alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons.
Varaktighet, arbetstid
Heltid. Tillsvidareanställning, tillträde: 2018-08-21.
ErsättningMånadslön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-07-08
Ange följande referens när du ansöker: A795141
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktHedvig Persson 08-5802 91 84
Sofia Edholm
sofia.edholm@jarfalla.seFöretagJärfälla kommun, Vakansen
AdressJärfälla kommun, Vakansen
Järfälla
17780 JÄRFÄLLA
KontorsadressTornérplatsen 26 Jakobsberg
Jobbnummer 4211943
Observera att sista ansökningsdag har passerat.