Undersköterska- vill du bli vår nya vårdplanerare? Se hit!
Sahlgrenska Universitetssjukhuset, Område 3, Vårdplaneringsenhet / Undersköterskejobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla undersköterskejobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Sahlgrenska Universitetssjukhuset, Område 3, Vårdplaneringsenhet i Göteborg Sahlgrenska Universitetssjukhuset är en del av Västra Götalandsregionen.
Vi arbetar med allt från länssjukvård till högspecialiserad rikssjukvård. I fokus är en lättillgänglig och köfri vård med hög patientsäkerhet. Som medarbetare, forskare och student erbjuds du den stora organisationens rika valmöjligheter, många intressanta projekt med inriktning mot framtidens sjukvård samt en tydlig profil mot klinisk forskning.
Är du undersköterska, strukturerad, bra på att kommunicera och serviceinriktad? Har du ett intresse för vårdplanering? Då kan vi ha jobbet för dig!
Inom Område 3 är vi cirka 2 200 anställda som arbetar inom sammanlagt nio olika verksamhetsområden.
Vårdplaneringsenheten är organiserad under geriatriken i Mölndal, men vi vårdplanerar även för ortopedin och medicin.
Syftet med vårdplanering är att säkra en sammanhållen vård- och omsorgskedja genom att samordna insatserna och tydliggöra ansvarsfördelningen inför patientens utskrivning från sjukhuset. Samordnad vårdplanering görs för de patienter som har ett utökat behov av vård och/eller omsorg efter utskrivning från sjukhuset. Arbetet innebär mycket kontakter med kommun och närstående. Vi har ett it-stöd som heter Samsa.
Kan du vara den vi söker?
Vi söker dig som är undersköterska och har erfarenhet av arbete inom vården. Meriterande är om du dessutom har kunskap i gällande riktlinjer för vård- och omsorgsplanering samt it-stödet Samsa.
Du som börjar hos oss kan kommunicera på ett tydligt sätt, säkerställer att budskap når fram och att förväntningarna är klara för alla berörda parter. Du tar ansvar för din uppgift, strukturerar ditt arbete och driver dina processer vidare. Du är lugn, uppmärksam och tillmötesgående i ditt bemötande. Du har intresse, vilja och förmåga att hjälpa andra och anstränger dig för att leverera lösningar. Du talar klart, välformulerat och engagerat i enskilda möten och små och stora grupper. Du har förmåga att anpassa ditt sätt att tala till situationen. Du planerar, organiserar och prioriterar arbetet på ett effektivt sätt samt sätter upp och håller tidstramar.
Vi hoppas att vi väckt ditt intresse och att du vill söka till oss! Hör av dig till oss om det är något du undrar.
Om Västra Götalandsregionen
Västra Götalandsregionen finns till för människorna i Västra Götaland. Vi ser till att det finns god hälso- och sjukvård för alla. Vi arbetar för en hållbar utveckling och tillväxt, bra miljö, förbättrad folkhälsa, ett rikt kulturliv och goda kommunikationer i hela Västra Götaland.
Publiceringsdatum2017-03-01Så ansöker duVästra Götalandsregionen ser helst att du registrerar din ansökan via rekryteringssystemet. Om du som sökande har frågor om den utannonserade tjänsten eller av särskilda och speciella skäl inte kan registrera dina uppgifter i ett offentligt system - kontakta kontaktperson för respektive annons.
Till bemannings- och rekryteringsföretag och till dig som är försäljare:
Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser. Västra Götalandsregionen har upphandlade avtal
Varaktighet, arbetstid
100%. Tillträde: Enligt överenskommelse tillsvidareanställning
ErsättningIndividuell lönesättning
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-03-15
Ange följande referens när du ansöker: 2017/1683
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktVårdenhetschef Anna Hyltner 031-343 08 78
FöretagSahlgrenska Universitetssjukhuset, Område 3, Vårdplaneringsenhet
AdressSahlgrenska Universitetssjukhuset, Område 3, Vårdplaneringsenhet
HR-servicecenter, Torggatan 1 A
43135 Mölndal
KontorsadressHR-servicecenter, Torggatan 1 A
Jobbnummer 3347758
Observera att sista ansökningsdag har passerat.