Undersköterska vid SDF Lärjedalen
Göteborgs Stad / Undersköterskejobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla undersköterskejobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Göteborgs Stad i Göteborg Hammarhus våning 7
Publiceringsdatum2007-10-22Dina arbetsuppgifterÄldreomsorg på äldreboende.
Hammarhus våning 7 är ett äldreboende med 17 stycken brukare i egna lägenheter
med varierande behov.
KvalifikationerOmvårdnadsprogrammet eller annan utbildning/erfarenhet som bedöms likvärdigt.
Vi söker dig som är glad och positiv. Du ska också kunna arbeta självständigt samt
vara flexibel. Du ska ha lätt för att samarbeta. Har du haft delegering av läkemedel
ser vi detta som ett plus. Datavana är önskvärt. Stor vikt kommer att läggas vid
personlig lämplighet.
Vi försöker aktivt tillvarata de kvaliteter som en jämn ålders- och könsfördelning samt
en etnisk mångfald tillför verksamheten.
Övriga info
Vikariat med en sysselsättningsgrad om 27:75/37 fr o m 2007-12-01 t o m 2008-12-31.
Detta är en kvällstjänst. Vi arbetar enligt tre-tre-modellen vilket innebär att du arbetar
tre kvällar och är ledig tre kvällar. Det innebär även att en del av vår arbetstid ligger
utanför schemalagd tid. Mer information om detta lämnas av gruppledaren.
Upplysningar
Gruppledare: Anna-Lena Lindqvist, 031-365 23 65
Vice gruppledare: Teija Berntsson, 031-365 23 65
Facklig företrädare nås via växeln, 031-365 20 00
Ansök via:
http://e-rekrytering.wise.se/larjedalen/Candidate/ApplicationInit.aspx?ProjectId=188eller skicka ditt CV/meritförteckning ihop med ett personligt brev till:
Göteborgs Stad Lärjedalen
Personalavdelningen
Att: Elisabeth Carlsson
Box 2017
424 02 Angered
Anställningstyp/arbetstiderVikariat deltid 27:75 / 37
2007-12-01 - 2008-12-31
ErsättningSå ansöker duAnsökan skickas till:
SDF Lärjedalen
Postbox: 2017
42402 Angered
Sista ansökningsdag 2007-11-15
Ange följande referens när du ansöker: 188
FöretagGöteborgs Stad
Jobbnummer 32347
Observera att sista ansökningsdag har passerat.