Tysktalande Sales Coordinator

Adecco Sweden AB / Inköpar- och marknadsjobb / Borlänge
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Borlänge, Falun, Gagnef, Säter, Leksand eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Borlänge, Falun, Gagnef, Säter, Leksand eller i hela Sverige

Är du på jakt efter ett arbete där du får användning av din goda servicekänsla samt dina språkkunskaper inom tyska och engelska? Vill du arbeta med kundrelationer som gör skillnad? Då kanske detta är något för dig!

Hur ser din arbetsdag ut?
På denna arbetsplats får du nytta av dina goda språkkunskaper då du dagligen får använda din tyska ut mot den tyska marknaden. Även din engelska kommer väl till pass då detta är det språk som används vid avdelningens möten. Du kommer att ingå i ett internationellt supportteam med placeringsort Borlänge. I rollen som Sales Coordinator kommer du dagligen ha kontakt med kund, arbeta med orderhantering, administration samt lättare faktureringsuppgifter. Den största delen av ditt administrativa arbete kommer att ske i program från Office paketet.

Vem trivs här?
Du som har lätt för att samarbeta med olika slags människor, är nytänkande samt trivs med att leverera med hög kvalitet kommer att trivas här. För att lyckas bra med ditt arbete bör du ha goda kunskaper inom tyska och engelska och inte vara rädd för att ta för dig.

Din förmåga att arbeta självständigt samt dina kunskaper i Office paketet gör att du har bra förutsättningar att lyckas i rollen som Sales Coordinator! För att trivas hos vår kund tror vi att du tycker om att arbeta flexibelt, är lyhörd samt trivs med att serva olika funktioner i organisationen. Du bör vara nyfiken på att lära dig så att du snabbt kan sätta dig in i nya arbetsuppgifter. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper.

Vad erbjuder vi?
Du kommer att arbeta på ett stort, attraktivt och internationellt företag i centrala Borlänge med kundsupport och service. Uppdraget innebär en inhyrning minst två månader heltid med chans till förlängning på en 40 %-tjänst fram till sista augusti 2015 för rätt person. Vi välkomnar därför sökande med annan huvudsaklig sysselsättning såsom studier eller eget företag. Vakansen beror på föräldraledighet hos ordinarie personal och kan komma att utökas till en 100 %-tjänst under sommaren.

Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kan komma att vara varierad med nedslag i nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät.

Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden. Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.

Är du intresserad?
Då ska du ansöka så snart som möjligt. Urvalet sker löpande och uppdraget startar så snart vi hittat rätt person för tjänsten. Sista ansökningsdag är 16/11.

Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta Kandidatsupport på tel: 08-598 980 10.

Varmt välkommen med din ansökan!

Publiceringsdatum
2014-11-10

Arbetstider och omfattning
Heltid Visstid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2014-11-16
Ansöker gör du genom att använda länken nedan.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Elin Sundin 023-705596

Företag
Adecco Sweden AB

Adress
Adecco Sweden AB
Hälsingtorget 2B
79160 FALUN

Kontorsadress
Hälsingtorget 2B

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2061337

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB: