Två kundtjänstassistenter till Uppsalahems Kundcenter
Uppsalahem AB / Backofficejobb / Uppsala
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla backofficejobb i Uppsala,
Östhammar,
Sigtuna,
Österåker,
Håbo eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Uppsalahem AB i Uppsala,
Upplands-Bro eller i
hela Sverige Ditt uppdrag hos oss
Ta chansen och sök tjänsten som kundstjänstassistent på Uppsalahem! Dina främsta uppgifter är att ge personlig service till våra hyresgäster både via telefon, mejl och våra övriga digitala kanaler. Du välkomnar och tar hand om såväl våra hyresgäster som våra medarbetare. Du hittar vägar för att lösa deras ärenden, antingen genom din egen kunskap eller genom att leda dem vidare till rätt avdelning. Då du är bra på service blir arbetet roligt och utvecklande för dig samtidigt som kunden känner sig välkommen och hemma i kontakten med oss på Uppsalahem. Trivs du med att vara en del av ett tight team och arbeta med ständiga förbättringar tror vi att du kommer uppskatta den här rollen.
Vem är du?
För att lyckas i den här rollen har du ett stort personligt engagemang och du är nyfiken på människor. Du trivs med förändring och utveckling och du är inte rädd för att kavla upp ärmarna och hugga i när det behövs.
Vi söker dig som:
• har en avslutad gymnasial utbildning.
• har tidigare erfarenhet av kundservicearbete med stora volymer över telefon samt god administrativ förmåga
• har erfarenhet av att ärendestyrt arbetssätt grundat på stora volymer
• har god erfarenhet av att jobba i CRM system, exempelvis Dynamics
• uttrycker dig väl i svenska och engelska i både tal och skrift. Har du flera språk är detta meriterande.
• har god datavana och grundläggande kunskaper i Office 365.
Vi lägger stor vikt på din erfarenhet av kundtjänstarbete med stora volymer och av att jobba i en organisation som sätter kunden i fokus. Har du även erfarenhet av att arbeta som teamleader och/eller i fastighetsbranschen är det ett plus.
Välkommen till Uppsalahem
Välkommen till oss på Uppsalahem! Vi är vad vi heter, hem för var sjätte Uppsalabo. Vi äger, förvaltar och bygger bostäder för stora, små dagdrömmare, tv-tittare, fågelskådare och gamers. Vill du vara med och jobba för ett levande och hållbart Uppsala där alla kan leva och trivas? Som det ledande bostadsbolaget i Uppsala är vår vision att bli Sveriges bästa bostadsbolag. Läs mer om oss, vår historia och våra värderingar på (
http://www.uppsalahem.se/)Om anställningen
Omfattning: Heltid
Arbetstider: Mån-fre 08.00 - 17.00
Anställningsform: 1 tillsvidareanställning & 1 tidsbegränsad anställning om 12 månader.
Start: augusti eller enligt överenskommelse
Placering: Huvudkontoret (
https://xn--karrir-fua.uppsalahem.se/locations/huvudkontoret)Nyfiken?
Vill du veta mer om tjänsten? Då kan du kontakta HR Generalist Hanna Sjöberg,
hanna.sjoberg@uppsalahem.se eller Kundtjänstchef Sofie Gimeson,
sofie.gimeson@uppsalahem.se. Vi går igenom ansökningarna löpande så rollerna kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan. Varmt välkommen med din ansökan senast 2022-06-09.
Vi ser fram emot att höra från dig!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
Publiceringsdatum2022-05-13ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-10-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagUppsalahem AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Uppsalahem AB (org.nr 556137-3589),
https://www.uppsalahem.se/om-oss/ Arbetsplats Uppsalahem
Kontakt Hanna Sjöberg
hanna.sjoberg@uppsalahem.se +4618 727 3778 Jobbnummer 6640601
Observera att sista ansökningsdag har passerat.