Trygg enhetschef med kundfokus till Borlänge kommuns kost- och l

Borlänge kommun, Verksamhetsstöd/Kost- och lokalservice / Administratörsjobb / Borlänge
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Borlänge, Falun, Gagnef, Säter, Leksand eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Borlänge kommun, Verksamhetsstöd/Kost- och lokalservice i Borlänge

Hos oss på Borlänge kommuns kost- och lokalservice händer det väldigt mycket! Vi är mitt i ett utvecklingssprång där vi just nu jobbar extra fokuserat med satsningar på ekologisk mat och arbetsmiljön inom alla våra enheter. I det arbetet lägger vi mycket krut på dialogen om att vi alla är varandras arbetsmiljö.

Vi tycker själva att vi har en god stämning i vår enhetschefsgrupp - vi skrattar mycket tillsammans och när vi ställs inför utmaningar hjälps vi åt att lösa dem. Ett exempel på en utamning vi nyligen ställts inför är att antalet lokalvårdsobjekt ökat.


Publiceringsdatum
2017-03-13

Arbetsuppgifter
Vi är på jobbet för borlängebornas skull. Syftet med vår verksamhet är att erbjuda en tillfredsställande måltidsservice och lokalvård som berikar och underlättar borlängebons vardag - vi tillagar ungefär 9 500 portioner och städar 200 000 kvadratmeter. Varje dag.

Att vi är på jobbet för borlängebons skull är en del av den värdegrund vi har som ledstjärna i vårt arbete. I sin helhet lyder den:
• Jag finns här för borlängebon
• Jag gillar utmaningar
• Jag möter varje människa med öppenhet

Vi vill sammanfatta våra två främsta förväntningar på dig såhär: För det första är du en närvarande och coachande ledare för dina medarbetare. För det andra är du en del av vår ledningsgrupp och i det sammahanget vill vi att du bidrar till våra gemensamma strategier kring verksamhetens fortsatta arbete. Förutom det nära samarbetet med medarbetare och kollegor har du även många andra kontaktytor, bland annat med våra kunder i organisationen och borlängebor. Givetvis innebär uppdraget även personal-, arbetsmiljö- och budgetansvar, för både kost- och lokalvårdsenheter.


Kvalifikationer
Som enhetschef hos oss bör du ha en förmåga att se helheten och det är viktigt att du kan "zooma ut" både i ditt arbete som enhetschef och som del i vår ledningsgrupp. Att analysera och vrida och vända på frågeställningar ser vi som en styrka. För dig är hög kundnöjdhet en drivkraft och du tror, liksom vi, att dina viktigaste redskap för att nå dit är att vara kommunikativ samt att bygga och vårda relationer.

Du har eftergymnasial utbildning. Om det innebär fördjupning i något av våra verksamhetsområden ser vi det som meriterande. Det är även meriterande om du har erfarenhet från politiskt styrd verksamhet.

För att sammanfatta det du hittills läst: vår verksamhet växer och nu söker vi dig som vill växa tillsammans med oss - välkommen med din ansökan!

ÖVRIGT
Om du flyttar till Dalarna för den här tjänsten kan vi i samarbete med Rekryteringslots erbjuda din familj medflyttarservice. Läs mer om det på http://www.rekryteringslots.se/medflyttare.

För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen i Borlänge kommun samt möjliggöra god kommunikation med våra sökande ber vi dig skicka in din ansökan via länken digitalt och inte på annat sätt.

Välkommen med din ansökan!

ANNONSSÄLJARE UNDANBEDES!

Varaktighet, arbetstid
Heltid. Dagtid. Tillsvidareanställning, tillträde: enligt överenskommelse.

Ersättning
Månadslön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-03-27
Ange följande referens när du ansöker: A662354
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Kristina Andrén 0243-742 69

Företag
Borlänge kommun, Verksamhetsstöd/Kost- och lokalservice

Adress
Borlänge kommun, Verksamhetsstöd/Kost- och lokalservice
Stadshuset Röda vägen 50
78181 Borlänge

Kontorsadress
Stadshuset 78181 Borlänge

Jobbnummer
3371097

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Borlänge kommun, Verksamhetsstöd/Kost- och lokalservice

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Borlänge kommun, Verksamhetsstöd/Kost- och lokalservice: