Trönnberg & Co Förvaltnings AB rekryterar och expanderar!

Avanzera AB / Redovisningsekonomjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla redovisningsekonomjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Avanzera AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Vårt uppdrag:
Vår kund, Trönnberg & Co Förvaltnings AB, expanderar och söker en kvalificerad redovisningsekonom till den Kamerala förvaltningsenheten. Trönnberg & Co förvaltar till största delen privata fastighetsägare samt vissa aktiebolag, bostadsrättsföreningar och andelshus. Fastigheterna består mestadels av bostadshus i Stockholms innerstad, men även kontors- och affärsfastigheter. Företaget har ca 25 medarbetare och förvaltar idag drygt 120 fastigheter. De sitter i nya ljusa lokaler vid Stadions idrottsplats på Östermalm.

Publiceringsdatum
2020-05-27

Dina arbetsuppgifter
Trönnberg & Co expanderar och söker därför dig som vill vara med och bidra till fortsatt framgång. I rollen som ekonomisk förvaltare ansvarar du för dina klienters redovisning från ax till limpa. Du leder även budgetmöten och årsstämmor vid förfrågning från klienter.

Du kommer bl a att arbeta med:

• Löpande bokföring
• Skattedeklarationer
• Budget
• Bokslut och Årsredovisning
• Kvartalsrapportering
• Interna utvecklings- och kvalitetsprojekt

Bakgrund
Vi söker dig som har arbetat som kvalificerad redovisningsekonom i minst 3 år och har erfarenhet av arbetsuppgifterna ovan. Du bör ha ett starkt intresse för fastighetsbranschen samt gärna ha erfarenhet av just fastighetsredovisning och/eller projektredovisning. Det är meriterande om du arbetat i något av följande system; Fenix, Vitec eller Wolters Kluwer bokslutsprogram. Erfarenhet från regelverken K2 och K3 ses också som ett stort plus.

För att lyckas i denna roll är det viktigt att du sätter kunden i centrum och det är en självklarhet att alltid agera serviceinriktat och leverera i tid samt med hög kvalité. Som person har du en god kommunikativ förmåga, hög arbetsmoral och är prestigelös. Du strukturerar effektivt upp ditt arbete och trivs bra med att både ha arbetsuppgifter som du sköter självständigt men också i samarbete med andra.

Väkommen med din ansökan! Då tillsättandet ska ske så snart som möjligt kommer vi att göra vårt urval löpande.

Om företaget
Avanzera har funnits sedan 1998 och är ett auktoriserat företag och har över 100 anställda. Vi vet att varje person är unik och därför månar vi om att ditt nästa steg i karriären ska ge dig kunskap och erfarenhet som just du strävar efter. Vi lägger stor vikt vid personliga relationer och vill att du ska må bra och trivas i samarbetet med oss! Vi är din expert inom konsult- och rekryteringstjänster. Läs mer om oss på www.avanzera.se

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2020-07-29
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Avanzera AB

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "1331".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Avanzera AB (org.nr 556520-1182), http://www.avanzera.se

Jobbnummer
5240963

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Avanzera AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Avanzera AB: