Training Centre Manager Sushi Daily Ica Maxi Västra Hamnen
Kellydeli AB / Kockjobb / Malmö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kockjobb i Malmö,
Burlöv,
Lomma,
Staffanstorp,
Vellinge eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Kellydeli AB i Malmö,
Vellinge,
Halmstad,
Växjö,
Örebro eller i
hela Sverige Kelly Deli är ett spännande och dynamiskt asiatiskt kulinariskt företag med ett entreprenöriellt tankesätt - vi vill göra saker bättre än någon annan och vara de första att tänka på fantastiska nya idéer. Vi sitter i skärningspunkten mellan detaljhandels- och restaurangvärlden och har upplevt en astronomisk tillväxt. Vi tror på Samhörighet och vägleds av våra starka Kelly Deli kulturella värderingar som ligger till grund för allt vi gör.
Även om vi först grundades 2010, har våra koncept redan varit en stor succé och också lönsamma! Vi har för närvarande ett stort antal kiosker över hela Europa och vi utforskar ständigt nya möjligheter.
Vi befinner oss i ett mycket spännande skede av vår resa, då vi strävar efter att bygga vidare på vår initiala framgång och att utforska nya koncept och innovationer i strävan efter en bredare och mycket ambitiös vision.
Kolla upp oss -
https://youtu.be/5lVVtFUHz6A Training Centre Manager rapporterar till Head of Regional Manager & Partnership Manager och kommer att skapa och upprätthålla en sann varumärkesupplevelse för våra kunder och partners. Training Centre Manager kommer att säkerställa att vårt utbildningscenter levererar livsmedelsstandard av högsta kvalitet, enastående kundservice samt att koordinera och genomföra utbildningar. Du kommer att leda och utveckla ditt team för att kontinuerligt växa och öka och försäljningen.
Våra produkter är handgjorda inför våra kunder och därför måste du vara en Manager som är mycket kundserviceorienterad och brinner för våra produkter och vårt varumärke.
Publiceringsdatum2023-06-19Dina arbetsuppgifter• Rekrytera och utbilda ny personal
• Leda, Inspirera och utveckla befintlig personal
• Säkerställa, uppföljning och ta ansvar för uppsatta resultatmål, rutiner och processer
• Schemaläggning
• Lagerhantering
• Kostnadskontroll
• Leda ett kundservice- och kundnöjdhetsorienterat team.
• Skapa en positiv kundupplevelse
• Hantera kundfeedback och klagomå
• Analysera försäljningsresultat
• Hantera alla utbildningsförfrågningar
• Koordinera utbildningsplan för praktikanter (chefer, KellyDeli-team etc)
• Följ Academys utbildningsprocesser
• Fyll i alla relevanta utbildningsdokument
• Ge utbildning till praktikanter
• Utvärdera praktikanternas förmåga och ge feedback till intressenter
• Arbeta med Partnership Manager för att leverera utbildningsmål
Vem är du ?
• Erfarenhet som ledare
• Affärsmässigt och kommersiellt inriktad med utmärkt kundtjänstfärdighet
• Gedigen förmåga att organisera och hantera relationer
• Flexibilitet, öppenhet, entreprenöriellt och praktiskt tänkesätt
• Envis och fokuserad, problemlösningsförmåga, uppmärksamhet på detaljer
• Självmotiverad och motiverar andra
• Hög kvalitet av livsmedelssäkerhet
• Brinner för asiatisk mat
• Språk: Svenska och flytande engelska
Önskvärd:
• Erfarenhet av asiatiska kulturen är meriterande
• Relevant utbildning inom Business Studies, Management, Hospitality eller Catering Management, erfarenhet kan meriterande vid bristande utbildning
* Lön: kollektivavtal, beroende på erfarenhet.
Kontakta oss för att veta mer, vi vill gärna höra från dig!
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2023-07-21
E-post:
mustafa.shukrielsbak@kellydeli.com Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare KellyDeli AB (org.nr 559021-9746)
Masttorget 12 (
visa karta)
211 77 MALMÖ
Arbetsplats Sushi Daily ICA Maxi Västra Hamnen
Kontakt Mustafa Shukri Elsbak
mustafa.shukrielsbak@kellydeli.com 0702791317 Jobbnummer 7892899
Observera att sista ansökningsdag har passerat.