Till vårt kontor i Göteborg söker vi en Affärsområdes- och kunda

BDO Mälardalen AB / Administratörsjobb / Göteborg
2019-11-14
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Till vårt kontor i Göteborg söker vi en Affärsområdes- och kunda" (publicerad 2020-01-16) ⬅️


Visa alla administratörsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos BDO Mälardalen AB i Göteborg, Kungsbacka, Borås, Jönköping, Ängelholm eller i hela Sverige

Hos oss får du möjligheten att växa som individ och yrkesperson.
På BDO sätter vi medarbetarna främst. Anledningen är enkel, vi ska bli bäst på service och den levereras bäst av våra medarbetare. Därför satsar vi på kompetensutveckling i form av utbildningar och skapar förutsättningar för långsiktiga karriärvägar. Vi arbetar i en prestigelös och inkluderande kultur där alla har möjligheten att växa, både som individ och yrkesperson. Vi tror att det är vår samlade kompetens och vår kultur som gör att kunderna väljer oss som långsiktig affärspartner, både här i Sverige och internationellt.

BDO:s drivkraft och våra värderingar - vad vi står för, har visat sig framgångsrikt utifrån hur våra kunder upplever oss. För tionde gången visar Svenskt Kvalitetsindex mätning att vi har branschens nöjdaste kunder.

Vill du vara med och utveckla branschens bästa leverans och största kundupplevelse?

För tionde gången har vi tagit hem första pris i Svenskt Kvalitetsindex (SKI) branschmätning av revisionsbolagens mest nöjda kunder!

Vår vision är enkel: att ge den bästa kundupplevelsen. Det innebär i korthet att vi alltid erbjuder det lilla extra. BDO har som vision att ingen byrå oavsett storlek ska kunna mäta sig med oss i kvaliteten i kundrelationer och kundnöjdhet. Glädjande nog har också BDO den högsta siffran i kundundersökningen Svenskt Kvalitetsindex (SKI), och befäster därmed den position i toppen som vi haft i flera år. Våra nöjda kunder bekräftar därmed att vi har både kompetensen och engagemanget som gör skillnad.

Har du vad som krävs för att vi ska behålla och utveckla vår kundnöjdhet?

Till vårt kontor i Göteborg söker vi en Affärsområdes- och kundansvarig lönekonsult

I rollen som affärsområdesansvarig för lön i region väst kommer du att utveckla och leda lönegruppen i region väst, ett team som i dag består av sju kollegor. En stor del av rollen handlar om att bygga struktur, sätta rutiner och vidareutveckla löneaffären i regionen. I denna roll har du personal-, budget- och resultatansvar. Hög service och personligt engagemang är något som kännetecknar vårt arbetssätt och vi arbetar kontinuerligt med att kvalitetssäkra och effektivisera våra processer.

Samtidigt har du egna kunder och team som du ansvarar för och i rollen som kundansvarig lönekonsult har du nära kontakt med kunder och ansvarar för hela löneprocessen, rapportering, tolkning och rådgivning av avtal och regler. Våra kunder finns i olika branscher med varierande storlek. Vi arbetar med fokus på att digitalisera alla våra processer och har kommit långt på vår digitala resa.

Du kommer att ta dig an en roll i ett uppbyggnadsstadie så det finns stora möjligheter att påverka och vara med och bygga upp lönefunktionens resa i region väst.

Vem är du

Vi söker dig som är affärsinriktad, har byråerfarenhet och har många års erfarenhet från lönearbete. Att arbeta affärs- och utvecklingsinriktat, få medarbetarna och affärerna att växa, i kombination med eget operativt lönearbete trivs du bra med. Du brinner för enastående service och delar vår målsättning att ha branschens nöjdaste kunder.

Du har relevant löneutbildning, goda kunskaper i Hogia Lön och kan uttrycka dig väl i tal och skrift på både svenska och engelska. Andra beskriver dig som en affärsmässig, prestigelös, engagerad och självgående.

Vad erbjuder vi dig

BDO satsar på kompetensutveckling för medarbetaren i form av utbildningar och skapar förutsättningar för långsiktiga karriärvägar. Vi arbetar i en prestigelös och inkluderande kultur där alla har möjligheten att växa, både som individ och yrkesperson. För att vara världens femte största revisions- och konsultorganisation är stämningen inom BDO avslappnad och familjär. Vi uppmuntrar och underlättar för våra medarbetare att nå en bra balans mellan arbete och fritid.

Vi sitter i fina nyrenoverade lokaler i central stan vid Stenpiren med kollektivtrafiken precis utanför dörren.

Rollen är en tillsvidaretjänst på heltid med placering vid kontoret i Göteborg. Tillträde snarast eller enligt överenskommelse.

I denna rekryteringsprocess samarbetar BDO med Jurek Rekrytering & Bemanning. För frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Karin Kvist via karin.kvist@jurek.se alternativt 0739-42 56 10. Urvalsprocessen sker löpande och du är välkommen med din ansökan så snart som möjligt via www.jurek.se. Observera att vi inte tar emot ansökningar via mail.

Varaktighet, arbetstid
• -

Publiceringsdatum
2019-11-14

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2020-01-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Bdo Mälardalen AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bdo Mälardalen AB (org.nr 556291-8473)

Arbetsplats
BDO AB

Jobbnummer
4956131

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från BDO Mälardalen AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos BDO Mälardalen AB: