Tele2 söker medarbetare till Business Customer Service
Tele2 Sweden / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Tele2 Sweden i Stockholm,
Solna,
Järfälla,
Botkyrka,
Sollentuna eller i
hela Sverige Tele2 är en internationell mobiloperatör med utmanaranda i vårt DNA.
Vi utmanar våra konkurrenter och marknaden förstås, men framförallt oss själva. Vi verkar på en marknad som ständigt växer och förändras. Våra kunder vill ständigt ha nya och bättre lösningar vilket ställer höga krav på oss. Självklart vill vi möta dessa krav, därför blir hur vi arbetar och vilka vi är vår nyckel till framgång. Tele2s arbetssätt präglas av ansvar, öppenhet och prestigelöshet. Vi drivs av snabbhet, kvalitet och att alltid ha kundernas bästa för ögonen. Det gör att alla våra anställda kan och förväntas bidra till vårt övergripande mål: Att vara bäst på att skapa värde för kunderna
Enterprise Solutions & Sales (ESS)
Enterprise Solution & Sales ansvarar för att sälja, leverera och supportera telekomtjänster till den svenska företagsmarknaden. Business Customer Service, inom ESS, hanterar kundförvaltningen av våra företagskunder och drivs helt i egen regi. Kundförvaltning innebär att vi ansvarar för att ge kunder administrativt stöd och support efter att tjänsten har levererats.
Det här är jobbet:
Du kommer att arbeta i ett personligt kontaktteam där ni i respektive team tar ansvar för en grupp kunder, ger kunden support och service på ett professionellt sätt. Kunderna är Tele2s ramavtalskunder och er kontaktyta är kundens kontaktpersoner, ni arbetar i ett tätt samarbete med kunden med nästintill daglig kontakt. Inom respektive personligt kontaktteam äger ni kundens alla ärenden och säkerställer att ärendena blir lösta på bästa sätt med kunden i fokus. Arbetet är mycket komplext och bedrivs i många olika stödsystem varför helhetssyn, detaljkunskap och ansvarskänsla är viktiga egenskaper.
Kontakten med kunderna sker både via telefon och via mail.
Arbetet bedrivs under kontorstid, måndag till fredag.
Det här är vad du har:
• Erfarenhet av serviceyrke med kundkontakt
• Gymnasie- eller högskoleutbildning
• Flytande engelska och svenska i såväl tal som skrift
Meriterande är om du har:
• Erfarenhet av att jobba med telefonitjänster för företag.
Det viktigaste är inte tidigare erfarenheter, utan det viktigaste är att du förstår och lever efter Tele2s värderingar - Open, Cost Conscious, flexible, Challenge, Quality, Action.
För att lyckas i rollen behöver du ha en hög social kompetens, vara driven och gilla många kontaktytor. Vidare måste du ta eget ansvar, kunna fatta beslut och kunna skapa resultat i ett högt tempo.
Du behöver även vara energisk, driven och älska utmaningar i en föränderlig miljö. Ta initiativ, vara kreativ och nytänkande, men framför allt vara kundfokuserad och lösningsorienterad.
Det här är vad Tele2 kan ge dig:
: en plats i en flexibel, prestigelös organisation som präglas av stark teamkänsla, högt engagemang och mycket glädje där din kompetens kommer att göra skillnad.
: stora möjligheter till spännande karriärvägar inom Tele2. Hos oss ligger din framtid i dina egna händer. Vi ger dig chansen att utvecklas genom interna utbildningar och vidareutvecklingsprogram.
: Vi tar hand om dig, både i din roll på företaget, men även utanför. Hos oss finns möjligheten till ett flexibelt arbete och förmåner som rör hälsa, föräldralön och pension.
Tjänsterna är placerade i Kista, Stockholm.
Är du en av oss? Välkommen med din ansökan.
Välkommen med din ansökan senast den 20 januari 2016.
Varaktighet, arbetstid
100%. Tillträde: 29/2 tillsvidareanställning
Publiceringsdatum2016-01-12Ersättningmånadslön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-01-20
Ange följande referens när du ansöker: 2016/1
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagTele2 Sweden
AdressTele2 Sweden
Borgarfjordsgatan 16
16440 Kista
KontorsadressBorgarfjordsgatan 16
Jobbnummer 2610388
Observera att sista ansökningsdag har passerat.