Tekniskt lagd person till återförsäljare av hårdvara

Kontor / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Kontor i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Huddinge, Järfälla eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2015-09-29

Om tjänsten
Vi söker nu efter tekniskt erfarna personer för uthyrning till vår kund. Företaget har lokaler i centrala Stockholm och är en marknadsledande återförsäljare inom hårdvara för Apple-lösningar.

Kunden efterfrågar dels en konsult på heltid under de närmaste veckorna samt personer återkommande vid behov. Då kan det röra sig om arbete enstaka dagar eller veckor beroende på hur behovet ser ut. Förslagsvis har du därför en annan sysselsättning som exempelvis studier och möjlighet att vara flexibel med när du arbetar.

I dina arbetsuppgifter kommer det ingå att avlasta den tekniska personalen på plats och hjälpa till med allt från felsökning till lättare reparation av hårdvara.

Profil
Det är meriterande om du arbetat med någon form av teknisk IT-support tidigare, antingen i en kundtjänst eller helpdesk. Alternativt är du en tekniskt lagd person med ett stort privat intresse för just datorer och telefoni. Förutom detta ställer arbetet krav på goda administrativa kunskaper samt en förmåga att följa tydliga instruktioner.

Självklart är du också en social och positiv person som är flexibel och kan hjälpa till där det behövs.

Intervjuer sker löpande så skicka in din ansökan redan idag!

Vi erbjuder

Vi matchar de bästa medarbetarna till rätt företag och uppdrag. Att vara extern medarbetare hos oss passar dig som på minsta möjliga tid vill skaffa dig mesta möjliga erfarenhet. Vi ger dig chansen att arbeta på attraktiva arbetsplatser där du utvecklar din kompetens.

Du har nära kontakt med din konsultchef som stöttar dig och fungerar som ditt bollplank för att du ska lyckas i dina uppdrag. För oss är det viktigt att du trivs och mår bra. Självklart har vi som auktoriserat bemanningsföretag kollektivavtal och försäkringar för din anställningstrygghet.

Vi värdesätter en jämn köns- och åldersfördelning samt etnisk och kulturell mångfald. Det skapar trivsel och kvalitet för våra kunder och dig som anställd.

Om verksamheten

Arena Personal har 20 års branscherfarenhet och är verksamma inom bemanning och rekrytering. Våra cirka 800 externa medarbetare verkar på cirka 500 arbetsplatser varje år. Arena Personal är en del av Arenakoncernen, där även Arbetslivsresurs och Impact ingår. Som en del av Arenakoncernen är vi en komplett HR-partner som erbjuder rekrytering, bemanning, organisationsutveckling, omställning och rehabilitering. Vi är experter på att få rätt person på rätt plats och erbjuder lösningar som passar våra externa medarbetare lika bra som våra kunder.

Så ansöker du
Tre enkla steg till ditt nya jobb:

1. Du ansöker genom att klicka på "ansök här" eller "ansök via extern webbplats".
2. Du kommer då till Arena Personals hemsida. Klicka på "Sök jobbet" och fyll i dina kontaktuppgifter och bifoga sen ditt CV och personliga brev. Hela ansökningsprocessen tar max några minuter.
3. Vi behandlar alla ansökningar vartefter de kommer in så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag - vänta därför inte med att söka jobbet. Vi tar inte emot ansökningar via e-post.

Varmt välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-10-30
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 2584
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Ida-Maria Bruhn 08-587 117 00

Företag
Kontor

Adress
Kontor
Fleminggatan 7
10425 Stockholm

Kontorsadress
Fleminggatan 7, Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2455236

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Kontor

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Kontor: