Teknisk Support till Visma
Bravura / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Om Bravura:
Hos Bravura finns jobb både för dig med erfarenhet och för dig i början av karriären. Bravura hjälper företag över hela Sverige med bemanning och rekrytering inom tjänstemannaområdet. Vi särskiljer oss genom vårt stora engagemang och vår dedikation till att alltid hitta de smartaste lösningarna. Vi tror på att ständigt försöka förenkla och förbättra rekryteringsprocessen för alla parter genom att vara flexibla och snabba, men samtidigt erbjuda ett engagerat och personligt bemötande. På detta sätt kan vi garantera ett lyckat rekryteringsresultat för både företag och kandidat.
Publiceringsdatum2016-11-28FöretagetVisma Commerce är ett dotterbolag i Vismakoncernen och är Nordens största leverantör av inköps-, upphandlings-, och anbudstjänster. Visma Commerce består i dagsläget av 150 dedikerade medarbetare. Stockholmskontoret är placerat i ljusa och trevliga lokaler i närheten av Thorildsplan.
Dina arbetsuppgifterSom Support Operator/Dispatcher är ditt huvudsakliga ansvar att fördela ut inkommande ärenden till företagets supportgruppering om fem personer. Frågorna som kommer in till gruppen är oftast mycket komplexa, tekniska och systemspecifika vilket gör att det kräver en bedömning och värdering innan de skickas vidare till rätt person/instans. Ärenden som inkommer rör allt från databasfrågor, prestanda och applikationsproblem. Supporten är bara till för befintliga kunder och de som ringer in har roller som exempelvis ekonomer, upphandlare eller IT-profiler. På sikt är tanken att du också kommer arbeta med viss ärendehantering.
Kvalifikationer• Avslutad högskole- eller universitetsutbildning inom data/systemvetenskap på motsvarande kandidatnivå.
• Erfarenhet av arbete inom logistik/inköp eller ekonomi (meriterande)
• Kunskaper i finska och/eller norska (meriterande)
• Erfarenhet av telefonen som arbetsredskap anses mycket meriterande.
• Du uttrycker dig väl i tal och skrift, även på engelska
Du som söker denna tjänst trivs att arbeta i en utåtriktad och kundorienterad roll. Av samma anledning är du serviceinriktad, förtroendeingivande och en god lyssnare. Du ger ett tryggt och trevligt intryck och bemöter andra med ett positivt och glatt humör. Kunder som ringer in kan ibland vara något upprörda över problemet som uppstår varför det är viktigt att du har skinn på näsan och inger ett lugn. Det är av största vikt att ärendena fördelas och hanteras korrekt och vi ser av den anledningen att du som söker är noggrann och mycket ansvarstagande.
Övrig information:
Start: Början av december
Plats: Lindhagensplan/Thorildsplan
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna <a href='
http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här</a>Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla <a href='mailto:
info@bravura.se'>
info@bravura.se</a> så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: systemvetare, databashantering, data/systemvetenskap, service, dispatcher, Visma, Commerce, junior, Stockholm,
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-12-27
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktPetter Lehmann
petter.lehmann@bravura.se 08-40024050
FöretagBravura
AdressBravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180
KontorsadressHornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
Jobbnummer 3183375
Observera att sista ansökningsdag har passerat.