Teknisk support / Servicedesk / Helpdesk / IT-support / Backoffi

Bravura / Supportteknikerjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Öckerö eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura levererar rekryterings- och bemanningslösningar inom hela tjänstemannaområdet, över hela landet.

Vårt mål är att förenkla rekryteringsprocessen, både för dig som söker nytt jobb och för de företag som vill anställa nya medarbetare. Genom att hålla en tydlig dialog, vara snabba och anpassningsbara samt med en passion för det vi gör säkerställer vi en framgångsrik rekryteringsprocess för alla parter.


Publiceringsdatum
2017-10-02

Företaget
Företaget är ett konsultföretag som erbjuder kompletta IT-lösningar för små och medelstora verksamheter. På kontoret i Göteborg arbetar idag cirka 90 personer, de befinner sig i en expansiv fas och söker därför dig som vill vara med och bidra till företagets framväxt.


Dina arbetsuppgifter
I rollen som servicedeskmedarbetare arbetar du inhouse och hanterar IT-supportärenden för företagets kunder. Du tar emot ärenden via mail samt via ärendehanteringssystem och supportar klienter i främst Windowsmiljö. I de mest komplicerade ärendena får du stöttning av teknisk expertis. Supportavdelningen hanterar ett stort antal IT-användare över hela Sverige inom både privat och offentlig verksamhet. Du ingår i BackOffice-teamet bestående av tio personer och för rätt person finns det möjligheter till en framtida utveckling hos företaget.


Kvalifikationer
• Gymnasieutbildning, gärna inom Data/IT
• Tidigare erfarenhet av IT-support
• Du talar och skriver obehindrat på svenska och har goda kunskaper i engelska
• Det är starkt meriterande med kunskaper inom Office 365 och/eller iOS

Vi söker dig med ett stort teknikintresse och som motiveras av att agera problemlösande och leverera smarta, tekniska lösningar. Du har en förmåga att formulera dig i skrift och du kan förmedla teknisk kunskap på ett pedagogiskt sätt. Vidare är du flexibel och anpassningsbar gentemot olika typer av kunder och är lyhörd för deras behov.

Övrig information:

'Start: Enligt överenskommelse
Plats: Göteborg
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här: <a href='http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/</a>

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla <ahref='mailto:info@bravura.se'>info@bravura.se</a> så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Sökord: Teknisk support, IT-support, 1st line, first line, IT, helpdesk, servicedesk, Windows, användarsupport, IT-infrastruktur, Microsoft, teknik, konsult, heltid, Göteborg

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-11-13
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Gabrielle Svensson gabrielle.svensson@bravura.se 08-40024050

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 1480

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Jobbnummer
3726723

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: