Teknisk kundtjänst / Kundservicemedarbetare / Support till Telia
Bravura / Butikssäljarjobb / Sundsvall
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Sundsvall,
Timrå,
Mark,
Härnösand,
Nordanstig eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura i Sundsvall,
Timrå,
Härnösand,
Kramfors,
Hudiksvall eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.
Publiceringsdatum2017-08-08FöretagetTelia Company hjälper miljontals människor och företag att kommunicera på ett enkelt, effektivt och miljövänligt sätt genom att tillhandahålla nätanslutning och telekommunikationstjänster. De har i dagsläget verksamhet i Norden, Baltikum, Ryssland, Turkiet samt i Spanien. Telia Company erbjuder dig en stor spelplan med lokal, internationell och kulturell mångfald där dina idéer värderas högt och belönas. Vidare erbjuder de goda utvecklingsmöjligheter där du får vara med på en spännande resa i deras förändringsarbete. I Sundsvall är du en del av ett engagerat team som arbetar med support både för kollegor internt och Telias företagskunder.
http://www.teliacompany.com/sv Dina arbetsuppgifterSom en del av support-teamet hanterar du inkommande samtal och mail gällande Telias molnbaserade växellösning Touchpoint. Ditt fokus är ge bästa möjliga service till både säljare och slutkunder. Telia genomgår en stor förändringsresa och din roll är viktig för att Telia ska kunna leverera företagslösningar i toppklass.
Kvalifikationer• Gymnasieexamen
• Vi ser gärna att du har erfarenhet av service, sälj eller andra kundrelaterade arbeten
• God datorvana
• Du håller god svenska och engelska i både tal och skrift
• Du har grundläggande teknisk kompetens med ambitionen att utvecklas inom området
Som person är du nyfiken, initiativtagande och kan på ett pedagogiskt sätt kommunicera med kunder och kollegor för att hjälpa dem med funktionerna i molnbaserade Touchpoint. Tidigare teknisk erfarenhet är inget krav, du får en gedigen introduktion och har ett gott stöd av dina kollegor i teamet.
Övrig information:
Start: 2017-09-11
Plats: Sundsvall
Lön: Fast lön enligt överenskommelse
Kontakt: Jenny Persson, +4672-0013450,
jenny.persson@bravura.seUppdraget är en del av vår personaluthyrning. Du kommer vara anställd av Bravura och arbeta som konsult ute på uppdrag hos Telia. Uppdragets längd är till att börja med fram till årsskiftet, med chans till förlängning.
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna <a href='
http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här</a>Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla <a href='mailto:
info@bravura.se'>
info@bravura.se</a> så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: Support, kundservice, kundtjänst, IT, telekom, teknisk support, telefonsupport, Telia, Sundsvall, Touchpoint,
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-08-25
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktJenny Persson
jenny.persson@bravura.se 08-40024050
FöretagBravura
AdressBravura
Hornsbruksgatan 28
11734 2281
KontorsadressHornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
Jobbnummer 3631913
Observera att sista ansökningsdag har passerat.