Teknikintresserad förvaltare sökes till Riksbyggen i Lidköping
Riksbyggen / Logistikjobb / Lidköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla logistikjobb i Lidköping,
Götene,
Skara,
Vara,
Grästorp eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Riksbyggen i Lidköping,
Götene,
Skara,
Skövde,
Falköping eller i
hela Sverige Riksbyggen är ett kooperativt företag som utvecklar attraktiva boendemiljöer i nyproduktion. Vi är samtidigt en av Sveriges största fastighetsförvaltare, med bostadsrättsföreningar och kommersiella och offentliga fastighetsägare som kunder. Vår verksamhet finns över hela landet och i dag är vi cirka 2 300 medarbetare som arbetar mot samma mål - att vara ledande i utveckling, produktion och förvaltning av rummen som du bor och arbetar i. Med vår kooperativa värdegrund är Riksbyggen en attraktiv arbetsgivare som erbjuder medarbetarna möjlighet till utveckling, delaktighet och inflytande. Här får du ett jobb med rum för hela livet!
• ?Riksbyggen satsar framåt och utvecklar hela tiden sin verksamhet för att på bästa sätt kunna tillgodose våra kunders behov. En viktig roll i detta arbete har våra kundansvariga förvaltare, som arbetar i en rådgivande roll med många kundkontakter. Vi söker nu dig som vill hjälpa våra kunder att ta del av morgondagens teknik! Tjänsten är mycket omväxlande då du dels ska arbeta med att planera och genomföra det förebyggande underhållet på våra förvaltade fastigheter och dels med den löpande förvaltningen åt våra kunder. Arbetet är självständigt och du har ett stort eget ansvar. Vad ska du göra?
Som kundansvarig förvaltare kommer du att ansvara för löpande förvaltning och drift av våra fastigheter i Lidköping. I detta ingår det planering, upphandling och genomförande av underhåll samt utförande av projektarbeten. Du kommer även att ha ansvar för kontakter gentemot entreprenörer. I tjänsten ingår även att vara kundansvarig där din uppgift är att säkerställa att kundernas behov kombineras med rätt resurser från Riksbyggen. Utöver detta så kommer du att företräda Riksbyggen i ett antal bostadsrättsföreningar och även vara kontaktperson gentemot bostadsrättsmedlemmar, hyresgäster, leverantörer, myndigheter med flera - i frågor som rör den tekniska förvaltningen. Ledamotsrollen innebär visst arbete under kvällstid som kompenseras av en i övrigt flexibel arbetstid.
Vem är du?
Vi söker dig som är intresserad av kundkontakter och har förmågan att se och möta kunders nuvarande och framtida behov samt att agera professionellt. Det är viktigt att du är social och har förmåga att skapa en öppen och förtroendefull dialog med både kunder och medarbetare. Du har stor problemlösningsförmåga och vill jobba på ett affärsmässigt sätt. Vi tror att du har en för uppgiften relevant utbildning på högskolenivå och minst ett par års praktisk erfarenhet av fastighetsförvaltning. Du har goda kunskaper i svenska språket och god datorvana. Meriterande är kompletterande kunskaper om byggnadsinstallationer.
Tjänsten kräver körkort och tillgång till egen bil.
Din ansökan skickar du till oss via
www.riksbyggen.se under Jobb & Karriär senast den 4 november 2012
Vill du veta mer? Kontakta
Anita Nordqvist Marknadsområdeschef 0500-472648
Publiceringsdatum2012-10-15Arbetstider och omfattningDag , Heltid , Tillsvidareanställning
Så ansöker duAnsökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagRiksbyggen
AdressRiksbyggen
10618 Stockholm
Jobbnummer 1365196
Observera att sista ansökningsdag har passerat.