Teamchef för sjuksköterskor till MedHelp
Bravura Sverige AB / Sjuksköterskejobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla sjuksköterskejobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.
Publiceringsdatum2020-02-05FöretagetMedHelp är en av Sveriges ledande aktörer inom e-hälsa. MedHelp har tjugo års erfarenhet av sjukvårdsrådgivning och kombinerar medicinsk kompetens med digitala lösningar i framkant. MedHelp guidar invånare rätt i vården och ger råd om egenvård, och stöttar medarbetare och chefer i företag och organisationer vid sjukfrånvaro. Företagets cirka 220 sjuksköterskor över hela landet besvarar årligen cirka 2 miljoner samtal inom sjukvårdsrådgivning och stödjer medarbetare och chefer på cirka 500 företag.
Dina arbetsuppgifterSom teamchef hos MedHelp kommer du vara ytterst ansvarig för ett team på cirka 30 sjuksköterskor. Du kommer att ha ett övergripande chefsansvar för sjuksköterskorna - ett arbete som innebär att du leder och coachar dem i deras arbetet och säkerställer att de arbetar i linje med MedHelps rutiner och processer.
Placeringsort är Stockholm men sjuksköterskornas arbete utförs främst på distans från olika delar av landet. Tjänsten innebär en del resor för att träffa dina medarbetare.
Kvalifikationer• Minst 5 års arbetslivserfarenhet som legitimerad sjuksköterska
• Erfarenhet av chefsansvar, genom utbildning eller arbetslivserfarenhet
• Flytande i svenska och engelska, i tal och skrift
• God datorvana inom Officepaketet
• B-körkort
För rollen som teamchef är de personliga egenskaperna viktiga. Då du arbetar i en ombytlig miljö och har ett stort team krävs det att du som söker har en god förmåga att strukturera och prioritera ditt arbete och samtidigt vara flexibel. Vi värdesätter också en god kommunikativ förmåga och förmåga att arbeta strategiskt med såväl ledarskap som struktur och planering.
Övrig information:
Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura, men du kommer anställas direkt hos MedHelp.
Start: Enligt överenskommelse
Plats: Liljeholmen, Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här:
https://www.bravura.se/din-karriar.Har du problem med att skicka in din ansökan eller frågor kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt,
info@bravura.se eller ringa vår växel 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval, och tjänsten kan komma att tillsättas tidigare än sista ansökningsdatum. Välkommen med din ansökan!
Sökord: gruppchef, teamchef, sjuksköterskor, vård, medhelp, stockholm, rekrytering, heltid, ansvar, chefsansvar, sjuksköterska, coacha, e-hälsa, sjukvårdsrådgivning
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2020-03-05
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagBravura Sverige AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)
Arbetsplats Bravura
Jobbnummer 5080680
Observera att sista ansökningsdag har passerat.