Team Leader till Customer Service Center Tillsvidare 100% , Näss
Jysk AB / Försäljningsjobb / Nässjö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla försäljningsjobb i Nässjö,
Eksjö,
Aneby,
Sävsjö,
Jönköping eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Jysk AB i Nässjö,
Eksjö,
Jönköping,
Vetlanda,
Tranås eller i
hela Sverige På JYSK tror vi att vi alltid kan göra saker lite bättre och utvecklas till att bli lite större. Hos oss finns engagerade medarbetare som varje dag får möjlighet att påverka och förbättra JYSK. Vi letar efter drivna personer som är beredda att arbeta för att nå högt uppsatta mål, men som också vill ha kul under tiden.
Vår support- & Kundserviceavdelning i Nässjö, Småland, levererar Sveriges bästa kundservice och supportar alla JYSKs 140 butiker i Sverige. Som Teamleader kommer du ingå i avdelningens ledningsgrupp, som består av ytterligare 1 Teamleader och vår manager. Du ansvarar du för 8-10 medarbetare på daglig basis och ska skapa ett unikt och starkt team där samarbete och vinnarmentalitet är i fokus. Brinner du för att överträffa kundens förväntningar och leverera service utöver det vanliga? Läs då vidare!
Du ges möjligheter och...
• Vara en del av ett starkt, positivt och engagerat team
• Ingå i en roll med daglig variation i kombination med ansvar
• Ta del av en snabb och växande organisation
• Utvecklas kompetensmässigt och personligt
• Utbildas i ledarskap, försäljning och kundbeteende
Du är engagerad och...
• Har förmågan att skapa stark teamkänsla och jobba mot uppsatta mål
• Brinner för att driva vår avdelning och JYSK framåt och motiverar medarbetarna att överträffa kundens förväntningar
• En aktiv del av teamet och utvecklar dina medarbetare
• Har en administrativ ådra och vill arbeta med service och ledarskap
• Arbetar kontinuerligt för förbättring och optimering av våra rutiner
• Du är driven och slutför alla dina uppgifter med goda resultat
Som Teamleader ska du vara systematisk, strukturerad och vilja få saker gjorda. Vår support- & Kundserviceavdelning i Nässjö har en viktig roll i att säkerställa förstklassig service och nöjda kunder då vi har den yttersta kontakten med alla JYSKs kunder via telefon och mejl. Du kommer att vara en JYSK-ambassadör och bidra till att skapa en vinnande teamkänsla samt ge bästa tänkbara servicen till våra kunder runt om i landet!
Meriterande är tidigare ledande befattning inom butik, kundservice eller Call Center-verksamheter.
Klicka på "Ansök" för att ta nästa steg i din karriär!
Bring Dedication. Meet Possibilities.
Publiceringsdatum2018-07-31Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-08-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagJYSK AB
AdressJYSK AB
FÖRETAGSVÄGEN 6
23237 ARLÖV
KontorsadressFÖRETAGSVÄGEN 6
Jobbnummer 4267873
Observera att sista ansökningsdag har passerat.