Team Leader / Problem Manager / 2nd / 3rd line / IT

Bravura / Supportteknikerjobb / Malmö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Malmö, Burlöv, Lomma, Staffanstorp, Vellinge eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Malmö, Burlöv, Lomma, Staffanstorp, Vellinge eller i hela Sverige

Om Bravura:

Hos Bravura finns jobb både för dig med erfarenhet och för dig i början av karriären. Bravura hjälper företag över hela Sverige med bemanning och rekrytering inom tjänstemannaområdet. Vi särskiljer oss genom vårt stora engagemang och vår dedikation till att alltid hitta de smartaste lösningarna. Vi tror på att ständigt försöka förenkla och förbättra rekryteringsprocessen för alla parter genom att vara flexibla och snabba, men samtidigt erbjuda ett engagerat och personligt bemötande. På detta sätt kan vi garantera ett lyckat rekryteringsresultat för både företag och kandidat.


Publiceringsdatum
2016-10-31

Företaget
Företaget är ledande inom dokument- och informationshantering och är en rikstäckande organisation med cirka 650 anställda. Verksamheten bedrivs på 23 orter runt om i landet samt genom samarbete med ytterligare cirka 10 återförsäljare. Företagets affärsidé är att erbjuda heltäckande lösningar för kunders IT-miljöer genom ett brett utbud av tjänster, mjukvaror, utrustning och konsultverksamhet. Företaget erbjuder stora möjligheter till teknisk utveckling, både genom spännande kundsamarbeten och utbildning. Tjänsten är placerad på företagets kontor i Malmö. Detta är en hyrrekrytering där man blir anställd av Bravura med goda möjligheter till förlängning hos företaget efter det.


Dina arbetsuppgifter
I rollen som Team Leader leder, prioriterar och fördelar du arbetet i det dagliga 2nd- och 3rd line arbetet. Arbetsuppgifterna kräver en van inblick i leverans och ett mycket stort kundfokus. I rollen agerar du även som Problem Manager och ser till att processer och rutiner efterlevs.


Kvalifikationer
• Gymnasieutbildning
• Relevant akademisk utbildning (meriterande)
• Flerårig arbetslivserfarenhet av supportarbete inom relevant område och tillhörande erfarenhet av att fördela och prioritera arbete och resurser
• God ITIL-kännedom
• B-körkort (meriterande)
• Utbildning inom relevant projektledningsmetodik (meriterande)

Vi söker dig med förmåga och intresse av att leda och coacha ditt team i kundärenden. För det krävs att du själv har stor vana av att arbeta nära kunder och identifiera behov. Du har lätt för och motiveras av att utmana och driva på dina kollegor. Rollen ställer krav på att du både kan samarbeta tillsammans i ett tight team men också våga ta beslut och initiativ. Vi letar efter dig som ställer krav, kan ifrågasätta och hittar nya lösningar. Stor vikt kommer att läggas vid personliga egenskaper vid denna tjänst.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Malmö
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna <a href='http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här</a>

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla <a href='mailto:info@bravura.se'>info@bravura.se</a> så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: IT, team leader, project management, teknisk support, support, teknik, tekniker, ITIL, Microsoft, Windows, Malmö, heltid, 2nd, 3rd, line, server, system, installation, problem manager

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-11-27
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Tove Dott tove.dott@bravura.se 08-40024050

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 1280

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Jobbnummer
3138621

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: