Team Leader / Problem Manager / 2nd / 3rd line / IT
Bravura / Supportteknikerjobb / Malmö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Malmö,
Burlöv,
Lomma,
Staffanstorp,
Vellinge eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura i Malmö,
Burlöv,
Lomma,
Staffanstorp,
Vellinge eller i
hela Sverige Om Bravura:
Hos Bravura finns jobb både för dig med erfarenhet och för dig i början av karriären. Bravura hjälper företag över hela Sverige med bemanning och rekrytering inom tjänstemannaområdet. Vi särskiljer oss genom vårt stora engagemang och vår dedikation till att alltid hitta de smartaste lösningarna. Vi tror på att ständigt försöka förenkla och förbättra rekryteringsprocessen för alla parter genom att vara flexibla och snabba, men samtidigt erbjuda ett engagerat och personligt bemötande. På detta sätt kan vi garantera ett lyckat rekryteringsresultat för både företag och kandidat.
Publiceringsdatum2016-10-31FöretagetFöretaget är ledande inom dokument- och informationshantering och är en rikstäckande organisation med cirka 650 anställda. Verksamheten bedrivs på 23 orter runt om i landet samt genom samarbete med ytterligare cirka 10 återförsäljare. Företagets affärsidé är att erbjuda heltäckande lösningar för kunders IT-miljöer genom ett brett utbud av tjänster, mjukvaror, utrustning och konsultverksamhet. Företaget erbjuder stora möjligheter till teknisk utveckling, både genom spännande kundsamarbeten och utbildning. Tjänsten är placerad på företagets kontor i Malmö. Detta är en hyrrekrytering där man blir anställd av Bravura med goda möjligheter till förlängning hos företaget efter det.
Dina arbetsuppgifterI rollen som Team Leader leder, prioriterar och fördelar du arbetet i det dagliga 2nd- och 3rd line arbetet. Arbetsuppgifterna kräver en van inblick i leverans och ett mycket stort kundfokus. I rollen agerar du även som Problem Manager och ser till att processer och rutiner efterlevs.
Kvalifikationer• Gymnasieutbildning
• Relevant akademisk utbildning (meriterande)
• Flerårig arbetslivserfarenhet av supportarbete inom relevant område och tillhörande erfarenhet av att fördela och prioritera arbete och resurser
• God ITIL-kännedom
• B-körkort (meriterande)
• Utbildning inom relevant projektledningsmetodik (meriterande)
Vi söker dig med förmåga och intresse av att leda och coacha ditt team i kundärenden. För det krävs att du själv har stor vana av att arbeta nära kunder och identifiera behov. Du har lätt för och motiveras av att utmana och driva på dina kollegor. Rollen ställer krav på att du både kan samarbeta tillsammans i ett tight team men också våga ta beslut och initiativ. Vi letar efter dig som ställer krav, kan ifrågasätta och hittar nya lösningar. Stor vikt kommer att läggas vid personliga egenskaper vid denna tjänst.
Övrig information:
Start: Omgående
Plats: Malmö
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna <a href='
http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här</a>Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla <a href='mailto:
info@bravura.se'>
info@bravura.se</a> så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: IT, team leader, project management, teknisk support, support, teknik, tekniker, ITIL, Microsoft, Windows, Malmö, heltid, 2nd, 3rd, line, server, system, installation, problem manager
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-11-27
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktTove Dott
tove.dott@bravura.se 08-40024050
FöretagBravura
AdressBravura
Hornsbruksgatan 28
11734 1280
KontorsadressHornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
Jobbnummer 3138621
Observera att sista ansökningsdag har passerat.