Team administrator till storbank i hjärtat av Stockholm

Perido AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Perido AB i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Huddinge, Järfälla eller i hela Sverige

Väntar du på att bli en del av ett team skickliga assistenter med fokus på att leverera stöd i världsklass? Är du ett proffs på att prioritera, multi-taska och organisera? Trivs du dessutom i en roll som hela tiden varierar och håller högt tempo? Då kan du sluta leta!

Publiceringsdatum
2019-03-19

Beskrivning
Just nu söker vi på Perido en serviceinriktad stjärna som vill bli en del av ett härligt och drivet team assistenter åt vår kund, en universalbank med flera kontor i Nordeuropa. Just den här tjänsten är placerad på kundens huvudkontor i hjärtat av Stockholm.

I rollen som team administrator kommer du att fungera som stöttepelare åt försäljnings/marknadschefen, samt chefens nära medarbetare. Arbetsuppgifterna är varierande och ibland med kort varsel. De innefattar bland annat att samordna och boka möten, arrangera seminarier, konferenser, underhållning och resor. Du kommer dessutom att hantera fakturor, utgifter samt diverse andra administrativa uppgifter. På denna arbetsplats kommer du att arbeta nära dina kollegor för att kunna ge ett så bra administrativt stöd som möjligt.

Vi tror att du har god erfarenhet som administratör i bagaget. Administration sitter i ryggmärgen och du tycker att MS Office är lätt som en plätt! Är du organiserad, duktig på att multi-taska och kan prioritera kommer du fungera utmärkt i denna roll. Vidare tror vi att du kan hantera ett högt tempo, är serviceinriktad och har en positiv attityd. Eftersom du kommer röra dig i en internationell miljö är det även viktigt att du kan tala och skriva på engelska obehindrat. Avslutningsvis tror vi att du har ett genuint intresse för administration och alltid har klienten i fokus med ett leende på läpparna!

Låter detta som din nästa utmaning? Vi ser fram emot att höra från dig!

Kravprofil för detta jobb
• Erfarenhet av service och administration
• Goda kunskaper i MS Office, specifikt Outlook, PowerPoint och Word.
• Du uttrycker dig mycket väl i tal och skrift, även på engelska

Tjänstens omfattning och tillträde
Heltid, konsultuppdrag tillsvidare. Tillträde snarast.

Så ansöker du
Ansökan görs via vår hemsida. Vid första kontakten med ansvarig rekryterare hos oss får du mer information om kundföretaget och tjänsten. Så länge annonsen finns på vår hemsida är tjänsten sökbar.

Perido
Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn, som vuxit stadigt sedan starten 2003. Vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Detta inkluderar våra medarbetare, våra kunder och våra konsulter - något som syns i hög konsultnöjdhet i interna undersökningar år efter år. Vi består idag av 70 medarbetare internt och över 700 konsulter på uppdrag över hela landet. Våra uppdrag finns inom många olika branscher på allt ifrån storbanker, multinationella IT-bolag, världsledande telecomföretag, hälsoorganisationer, statliga myndigheter och mindre privata företag. För att måna om en trygg och säker arbetsmiljö är vi anslutna till kollektivavtal. Om du har någon akut fråga kan du mejla vår frågemejl, du får svar inom 24 timmar på vardagar. Ange tjänstens referensnummer 30855 i ämnesraden.

Kontaktuppgifter för detta jobb
Frågor: fraga@perido.se
Hemsida: www.perido.se

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-04-18
Ange följande referens när du ansöker: 30855
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Perido AB

Jobbnummer
4678564

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Perido AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Perido AB: