Talanger till vår kundservice / Customer Care Professional
American Express / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos American Express i Stockholm Till rollen som Customer Care Professional på American Express Kundservice söker vi nu dig som vill vara med och sätta 'guldkant' på våra kunders vardag genom att ge en förstklassig service och som trivs med att vara företagets ansikte utåt.
Du tar emot inkommande samtal från våra kunder och trivs med att arbeta i team där vi hjälper varandra att skapa positiva kundupplevelser. Med din passion för service bidrar du till att överträffa kundernas förväntningar.
Som Customer Care Professional hos oss är du oftast kundens första kontakt och spelar därmed en mycket viktig roll i att skapa en positiv kundupplevelse.
Du ger förstklassig service och ger relevanta rekommendationer för att skapa ett mervärde för kunden. Samtalen kan vara enklare allmänna kortfrågor till mer komplicerade frågor kring fakturor, försäkringar och förmåner. Arbetet innebär även administration och ärendehantering i våra system.
Tillsammans med dina kollegor ansvar för att skapa hög tillgänglighet och kundnöjdhet med fokus på att lösa kundens ärende direkt.
• Med ett proaktivt arbetssätt ge relevanta rekommendationer och ett mervärde kring våra produkter och service anpassade till kundens behov
Tjänsten inleds med tolv veckors utbildning med start 27 augusti 2018.
Under utbildningen får du både teoretisk och praktisk utbildning för att få de bästa möjligheterna och förutsättningar för att ge service i toppklass och även tjäna bonus i vårt interna fördelaktiga bonusprogram.
Vi erbjuder dig en kontinuerlig uppföljning och coachning i ditt arbete och du får möjlighet att utvecklas både professionellt och personligt samt blir en del av ett stort internationellt och spännande företag. Vi ser gärna sedan att du utvecklas vidare i din karriär här hos oss på American Express.
Har du ett genuint intresse för service och en stor social förmåga är flexibel, empatisk och anpassningsbar?
Vi sätter höga mål på American Express och söker därför dig som också är målinriktad och som jobbar hårt för att nå dina mål.
Du är initiativtagande och trivs med att jobba i ett högt tempo.
Du har förmågan att snabbt sätta dig in i kundens ärende genom att lyssna, ställa öppna frågor och lösa kundens ärende snabbt och effektivt.
Vi ser gärna sökanden som pratar och skriver norska kanske med några års erfarenhet från att ha jobbat med service i Norge.
Passar detta in på dig? Tveka inte att höra av dig till oss idag!
För mer information om tjänsten, är du välkommen att kontakta Call Centre Manager Peter Lennartsson 0735133300 eller Rekryteringsansvarig Nathalie Clarling på 0704506015.
Offer of employment with American Express is conditioned upon the successful completion of a background verification check, subject to applicable laws and regulations.
At American Express, we advocate for your professional growth so you can be a champion for our customers. Your leaders will double as mentors and your colleagues will act as partners, supporting you each step of your journey toward success. Opportunity is around every corner; you're encouraged to explore different lines of business to discover your best fit. All of this is made possible by leadership training, personal development programs, employee networks and continued education support.
Publiceringsdatum2018-05-23Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-06-22
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagAmerican Express
AdressAmerican Express
tegeluddsvägen 21
11541 STOCKHOLM
KontorsadressTegeluddsvägen 21
Jobbnummer 4162536
Observera att sista ansökningsdag har passerat.