Symbrio söker en serviceinriktad medarbetare till kundcentrum/he

Dfind AB / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Dfind AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Symbrio söker en serviceinriktad medarbetare med IT-kompetens till kundcentrum/helpdesk

Vill du vara med och skapa framtidens e-handelslösning? Och samtidigt arbeta på en av Sveriges mest attraktiva arbetsplats?

Symbrio samarbetar med stora och spännande kunder vilket bäddar för intressanta utmaningar!

Publiceringsdatum
2013-06-07

Om företaget
Symbrio effektiviserar inköps- och fakturahanteringsprocesser och är Skandinaviens ledande leverantör av elektroniska inköps- och fakturahanteringssystem. Kunderna utgörs främst av stora och medelstora företag inom energi, bygg- och installationsbranschen. Vi arbetar med ny teknik i moderna lokaler mitt på Södermalm i centrala Stockholm. I dagsläget är vi 28 anställda. Företaget är ett dotterbolag inom Carl Bennet-sfären.

Vår ambition är att utmärka oss gentemot våra konkurrenter med service och professionalism där vi hela tiden strävar efter att vidareutveckla våra kunder och kundrelationer. Vi arbetar i ett positivt klimat där idéer och synpunkter tas tillvara och där kunden alltid står i centrum för vårt arbete.

Vem är du?
Vi tror att du är en serviceinriktad person som gillar att samarbeta och bygga relationer. Vi vill att du har ett intresse för systemlösningar med en IT-utbildning eller motsvarande erfarenhet. Om du tidigare har arbetat i ett ERP-system och har kunskap om inköps- och fakturahanteringsprocessen i en organisation är det en fördel. Meriterande är också kunskap om elektronisk meddelandehantering och kunskaper i SQL.

Vi vill också att du kan uttrycka dig väl i tal och skrift, gärna med en pedagogisk ådra, och är bra på att organisera ditt arbete.

Om rollen
Du kommer dagligen att arbeta nära våra kunder och partners med att lösa supportärenden kopplat till funktioner i gränssnitt och frågeställningar som uppstår i meddelandeflödet i e-handelslösningen. Bland annat övervakning och hantering av fel som uppkommer i flödet mellan kund och leverantör. Du kommer också att lära känna våra kunders behov genom att delta i kundmöten och utbildningar i vår produkt, vilket gör att du kan bidra i vår produktutveckling.

Förutom att stärka och vidareutveckla våra kundrelationer vill vi också att du ska vara drivande i att förbättra och förenkla våra arbetsuppgifter på avdelningen.

Vi ger dig möjligheten att utvecklas vidare hos oss och vill också att du bidrar till vårt företags framgång!

Symbrio kom på fjärde plats i Great Place To Works utvärdering av Sveriges bästa arbetsplatser för små organisationer 2013.

Ort: Stockholm
Uppdragsgivare: Symbrio

Så ansöker du
I denna rekrytering samarbetar vi med Dfind IT. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult Heidi Ershult, ( heidi.ershult@dfind.se , telefon: 070-453 50 35)

Ansök om tjänsten via www.dfind.se/it/

Ansök så snart som möjligt då urval sker löpande.

Så ansöker du
Ange följande referens när du ansöker: 200457306
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Dfind IT

Företag
Dfind AB

Adress
Dfind AB

Jobbnummer
1576505

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Dfind AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Dfind AB: