Swedish Office Consulting AB - Upphandlare
Swedish Office Consulting AB / Inköpar- och marknadsjobb / Stockholm
2017-10-05
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Swedish Office Consulting AB - Upphandlare" (publicerad 2018-02-21) ⬅️
Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Swedish Office Consulting AB i Stockholm,
Botkyrka eller i
hela Sverige Swedish Office Consulting söker erfaren Upphandlare inom flera olika upphandlings områden.
Swedish Office Consulting är ett konsultbolag som tillhandahåller inköp- och upphandlingskonsulter. Vi är belägna i Stockholm med uppdrag som utförs över hela landet. Vi har lång erfarenhet och djup kunskap inom inköp och upphandling, både inom den offentliga- och privata sektorn. Verksamheten är uppdelad i fyra områden; inköpskonsulter, upphandlingskonsulter, IT-konsulter och övriga tjänster i form av verksamhetskonsulter/projektkonsulter.
I takt med att vi får in nya kunder där vi är vi ramavtalsleverantörer och vår verksamhet växer, så är vi nu ute efter att anställa upphandlare som är intresserad av att arbeta som upphandlingskonsult inom något av områdena så som varor, tjänster, IT, entreprenad och övriga områden. Tjänsten innebär att erbjuda våra kunder stöd vi vid upphandling.
Bli en del av vårt team så får du vara med om en spännande tillväxtresa med konkurrenskraftiga anställningsvillkor.
Publiceringsdatum2017-10-05ProfilI första hand söker vi dig som har erfarenhet av att självständigt genomföra upphandlingar enligt LOU/LUF (offentlig sektor) eller genomföra upphandlingar i rollen som taktiskt/strategisk inköpare.
För att lyckas i ditt arbete bör du kunna arbeta självständigt och vara drivande i upphandlingsprocessen. Du är en engagerad och nyfiken person med integritet som vågar ta initiativ. Vidare är du även strukturerad, analytisk och noggrann i ditt arbete. Du bidrar med positiv stämning och har en god samarbetsförmåga.
Kvalifikationer• Akademisk utbildning eller annan eftergymnasial utbildning inom upphandling och/eller inköp.
• Minst tre års praktisk erfarenhet av LOU/LUF och upphandling.
• God förmåga att formulera dig på svenska i tal och skrift.
• Erfarenhet av upphandling inom något av områden varor, tjänster, IT, Entreprenad eller övriga områden
För mer information så kika in på vår hemsida:
www.swedishoffice.seVälkommen med din ansökan!
Swedish Office Consulting AB
Erfaren upphandlare inom något av områden varor, tjänster, IT, entreprenad eller övriga områden.
Swedish Office Consulting är ett konsultbolag som tillhandahåller inköp- och upphandlingskonsulter. Vi är belägna i Stockholm med uppdrag som utförs över hela landet. Vi har lång erfarenhet och djup kunskap inom inköp och upphandling, både inom den offentliga- och privata sektorn. Verksamheten är uppdelad i fyra områden; inköpskonsulter, upphandlingskonsulter, IT-konsulter och övriga tjänster i form av verksamhetskonsulter/projektkonsulter.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-11-18
Ange följande referens när du ansöker: Upphandlare - Entreprenad
FöretagSwedish Office Consulting AB
AdressSwedish Office Consulting AB
Årstaängsvägen 21C
11743 Stockholm
KontorsadressÅrstaängsvägen 21 C
Jobbnummer 3735375
Observera att sista ansökningsdag har passerat.