Swedish Office Consulting AB - Upphandlare - Swedish Office Consulting AB - Inköpar- och marknadsjobb i Stockholm
Swedish Office Consulting AB - Upphandlare
Swedish Office Consulting AB / Inköpar- och marknadsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Lidingö
Visa alla jobb hos Swedish Office Consulting AB i Stockholm

Swedish Office Consulting söker erfaren Upphandlare inom flera olika upphandlings områden.

Swedish Office Consulting är ett konsultbolag som tillhandahåller inköp- och upphandlingskonsulter. Vi är belägna i Stockholm med uppdrag som utförs över hela landet. Vi har lång erfarenhet och djup kunskap inom inköp och upphandling, både inom den offentliga- och privata sektorn. Verksamheten är uppdelad i tre områden; inköpskonsulter, upphandlingskonsulter och IT-konsulter.

I takt med att vi får in nya kunder där vi är vi ramavtalsleverantörer och vår verksamhet växer, så är vi nu ute efter att anställa upphandlare som är intresserad av att arbeta som upphandlingskonsult inom något av områdena så som varor, tjänster, IT, entreprenad och övriga områden. Tjänsten innebär att erbjuda våra kunder stöd vid upphandling.

Bli en del av vårt team så får du vara med om en spännande tillväxtresa med konkurrenskraftiga anställningsvillkor.

Publiceringsdatum
2018-02-21

Profil
I första hand söker vi dig som har erfarenhet av att självständigt genomföra upphandlingar enligt LOU/LUF (offentlig sektor).
För att lyckas i ditt arbete bör du kunna arbeta självständigt och vara drivande i upphandlingsprocessen. Du är en engagerad och nyfiken person med integritet som vågar ta initiativ. Vidare är du även strukturerad, analytisk och noggrann i ditt arbete. Du bidrar med positiv stämning och har en god samarbetsförmåga.

Kvalifikationer
* Akademisk utbildning eller annan eftergymnasial utbildning inom upphandling och/eller inköp.
* Minst tre års praktisk erfarenhet av LOU/LUF och upphandling.
* God förmåga att formulera dig på svenska i tal och skrift.
* Erfarenhet av upphandling inom något av områden varor, tjänster, IT, Entreprenad eller övriga områden

För mer information så kika in på vår hemsida: www.swedishoffice.se

Välkommen med din ansökan!
Swedish Office Consulting AB

Erfaren upphandlare inom något av områden varor, tjänster, IT, entreprenad eller övriga områden.

Swedish Office Consulting är ett konsultbolag som tillhandahåller inköp- och upphandlingskonsulter. Vi är belägna i Stockholm med uppdrag som utförs över hela landet. Vi har lång erfarenhet och djup kunskap inom inköp och upphandling, både inom den offentliga- och privata sektorn. Verksamheten är uppdelad i tre områden; inköpskonsulter, upphandlingskonsulter och IT-konsulter.

Varaktighet, arbetstid
Fastanställning

Ersättning
Månadslön
Friskvårdsbidrag
Bonus
Tjänstepension

Övrig information
Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-03-19
Ange följande referens när du ansöker: Upphandlare

Företag
Swedish Office Consulting AB

Adress
Swedish Office Consulting AB
Västertorpsvägen 135
12944 Hägersten

Kontorsadress
Västertorpsvägen 135

Jobbnummer
3978342

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Sökord


Prenumerera
Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Swedish Office Consulting AB: