SW Söker serviceinriktad Receptionist till Lynx Assent Managemen
Lynx Asset Management / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Lynx Asset Management i Stockholm Lynx Asset Management AB förvaltar hedgefonden Lynx. Vi är i dagsläget drygt 60 medarbetare och har etablerat oss som ett av världens ledande företag inom modellbaserad kapitalförvaltning. Vår affärsidé är att med hjälp av kvantitativa metoder och ett systematiskt angreppssätt agera på de finansiella marknaderna i syfte att leverera en så hög riskjusterad avkastning som möjligt till våra kunder. Vi sät¬ter stort värde på våra medarbetare och blev 2016 utsedda till en av Sveriges bästa arbetsplatser.
SW Söker för Lynx räkning en positiv och serviceinriktad Receptionist. Tjänsten är inledningsvis ett konsult uppdrag på 6 månader, därefter finns för rätt person goda möjligheter till förlängning eller överrekrytering direkt till Lynx. På kontoret i centrala Stockholm sitter 63 medarbetare och du välkomnas in i en trevlig och härlig stämning.
Tjänstebeskrivning
I din roll kommer du att ha ett huvudansvar för Lynx reception och växel. Du kommer att ta emot besökare och se till att de registrerar sig och visa dem rätt. Du kommer att ha hand om administrativa uppgifter så som exempelvis mötesbokningar och sammanställning av presentationer och material inför möten. Du kommer även att förbereda de olika mötesrummen.
Vidare innebär din roll kontakter med leverantörer och ha hand om in och utgående bud och post. Du ansvarar för beställningar av kaffe, frukost och luncher. Din roll innebär en mängd sociala kontaktytor såväl internt som externt.
Lämplig bakgrund
Vi söker dig som är positiv och serviceinriktad. Du har ett prestigelöst förhållningssätt, ser vad som behövs göras och du kommer med egna initiativ och förslag på förbättringar inom ditt område. Du har ett ordningsamt arbetssätt och du gillar att skapa goda relationer såväl med besökare och interna medarbetare. Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av arbete i en reception samt administrativa uppgifter.
Då många besökare är internationella är det viktigt att du har goda kunskaper i svenska och engelska i såväl tal som skrift.
Viktig information
Ovanstående är ett konsultuppdrag på 6 månader med anställning hos SW , därefter finns för rätt person goda möjligheter till förlängning direkt hos Lynx. Anmäl ditt intresse för tjänsten snarast då urval och intervjuer kommer att ske löpande. Om du har frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult, Sanna Söderlind 08-407 55 69.
Konsult hos SW
Du drivs av att utvecklas och inspireras av nya utmaningar och miljöer. Du har en förmåga och känsla för att verka i olika verksamheter och grupper. Vi arbetar i nära samarbete med dig och är lyhörda för dina önskade utmaningar. Tillsammans med våra HR konsulter samt med våra framgångsrika kunder kan vi matcha rätt uppdrag för dig och stödja dig i din önskade karriär. Känner vi våra kunders behov och våra kandidaters kompetens kommer vi att lyckas. Vi frågar därför vet vi.
Varaktighet, arbetstid
Enligt ö.k Enligt ö.k
Publiceringsdatum2016-04-12ErsättningTimlön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-05-11
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktSanna Söderlind +46 8-407 55 69
FöretagLynx Asset Management
AdressLynx Asset Management
Norrmalmstorg 12
11146 Stockholm
KontorsadressNorrmalmstorg 12
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2778710
Observera att sista ansökningsdag har passerat.