Supporttekniker till IT-desk i Solna, Stockholm
TNG Group AB / Supportteknikerjobb / Stockholm
2016-10-12
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Supporttekniker till IT-desk i Solna, Stockholm" (publicerad 2018-08-28) ⬅️
Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos TNG Group AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Just nu söker vi efter dig som vill jobba inom IT-support och brinner du för service, modern teknik och molnlösningar. Här blir du en del av ett bra team på en attraktiv support i Stockholm.
Vad kan vi erbjuda dig?
Här blir du erbjuden ett stimulerande och varierande jobb i en teknisk innovativ miljö både i desken och onsite. Du blir en del av ett duktigt team i servicedesken inom en IT-support som ligger i framkant.
Dina framtida arbetsuppgifter:
• Ta emot varierande ärenden i Företages servidedesk
• 1st / 2nd line ärenden.
• Supportera inom Win7, Win10, Office365, molnlösningar och applikationer
• Både arbeta onsite och i servicedesken
Rollen innebär i korthet:
Du kommer jobba som supporttekniker på kontoret i Solna. Här jobbar du mestadels i servicedesken inom 1st och 2nd line-ärenden. Du kommer också till viss del jobba onsite. Du kommer också ha en nära dialog med olika leverantörer och samtidigt erbjuda användarna support i världsklass.
Vem är du?
För att trivas i den här rollen har du ett naturligt teknisk intresse och nyfikenhet på nya teknologier. Om du har vilja att lära sig nya saker snabbt kommer du växa snabbt här.
Du har:
• minst 2 års erfarenhet inom support (1st/2nd line)
• Kunskap om: win 7 ocn win 10, servrar, applikationer
• Förståelse för molntjänter som Office365
Du som gillar variation, brinner för en bra användarupplevelse och service kommer trivas här. Du blir erbjuden en variationsrik roll både i desken, remote och onsite tillsammans med kollegor som delar ditt intresse för ny teknik.
Om Kunden
Du kommer att arbeta på ett stort företag inom bygg och fastighetsbranschen. Kontoret ligger i Solna strax norr om Stockholm och du kommer att arbeta i en modern teknisk miljö där du blir erbjuden en möjlighet att utvecklas.
Intresserad?
Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta rekryteringsansvarig Johanna Hellman. Ansök snarast då intervjuer sker löpande, tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum.
Om TNG IT Digital
TNG IT Digital är specialister på bemanning och rekrytering inom digital utveckling och support & drift. Bland våra samarbetspartners återfinns flera av Sveriges mest attraktiva arbetsgivare. Vi är en del av TNG, den nya generationen bemannings- och rekryteringsföretag. Med det menar vi att vi tänker och arbetar på nya sätt. Genom att ständigt utmana och se bortom det uppenbara hittar vi den vassaste arbetskraften och bidrar till en hållbar arbetsmarknad.
För oss på TNG IT Digital är det oerhört viktigt att du som konsult trivs och känner dig trygg i din anställning. Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal. Det innebär att du som konsult omfattas av kollektivavtalets villkor för exempelvis lön, försäkringar, tjänstepension och semester. Du omfattas också av våra övriga förmåner såsom friskvårdsbidrag och företagshälsovård. Som konsult på TNG IT Digital kommer du även ha en dedikerad och engagerad konsultchef vid din sida som har en kontinuerlig kontakt med dig, arbetar för att du ska få en önskad utveckling i din yrkesroll samt säkerställer att du trivs på din arbetsplats.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Heltid, mån-fre
Publiceringsdatum2016-10-12ErsättningEnligt ök.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-11-11
Ansöker gör du genom att använda länken nedan.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktJohanna Hellman, Affärsansvarig Rekryterare TNG IT Digital
FöretagTNG Group AB
AdressTNG Group AB
Västra Järnvägsgatan 15
11164 Stockholm
KontorsadressVästra Järnvägsgatan 15
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 3101163
Observera att sista ansökningsdag har passerat.