Supporttekniker / teknisk support till Entera
Bravura / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.
Publiceringsdatum2018-11-21FöretagetEntera är ett IT-bolag som sedan starten 2006 har arbetat för att öka medvetenheten om och kunskapen kring IT-säkerhet och hjälpt flera företag genom att införa proaktiv IT och innovativa affärskontinuitetslösningar. Entera fokuserar på helhetslösningar och tillhandahåller drift, support, underhåll och utveckling av många företagskunders verksamhetssystem och infrastruktur. Inom dessa områden ligger Entera i framkant och driver utvecklingen framåt i nära samarbete med kunderna. Företagets mål är att bli en av Sveriges bästa leverantörer av IT-support, drift och utvecklingstjänster. För att detta ska vara möjligt är personlig utveckling, laganda och professionalism centrala delar i Enteras kultur.
Entera är ett familjärt bolag med totalt sex anställda och företaget präglas av en öppenhet och prestigelöshet. Hos Entera erbjuds du goda utvecklingsmöjligheter inom företaget och det finns en tydlig utvecklingskurva för din personliga utveckling.
Dina arbetsuppgifterI rollen som supporttekniker hos Entera är dina huvudsakliga arbetsuppgifter att tillsammans med dina kollegor sköta driften, supporten och utvecklingen av kundernas system. Du arbetar främst utifrån ett ärendehanteringssystem där kunderna registrerar sina uppdrag. I rollen arbetar du nära kunden med varierande uppdrag i storlek och komplexitet. Du arbetar med proaktiva åtgärder för att säkerställa driftsäkerheten och du deltar i utvecklingen av kundernas system. Under drift- och uppföljningsmöten tillsammans med kunden stämmer ni av leveransen med kunden och föreslår eventuella förbättringar som ni sedan ansvarar för att driva igenom. Du arbetar i flertalet program och operativsystem såsom Office och Windows Server.
Ambitionen är att du på sikt ska axla en kombinerad roll som supporttekniker och utvecklare. Beroende på din bakgrund och tidigare erfarenheter varierar hur snabbt du tar dig an mer komplexa arbetsuppgifter. Entera tror på dig och din förmåga att utvecklas och söker dig med intresse och engagemang att lära.
Kvalifikationer• Gymnasieutbildning inom data/IT
• Erfarenhet av att arbeta i servicedesk eller med IT-support
• Kunskap inom Windows Server/Klient, Active Directory, Office 365, ISS
• God förståelse för nätverk
• B-körkort
• Flytande svenska och engelska i tal och skrift
För att trivas i rollen ser vi att du har ett stort intresse för IT och teknik och ett engagemang för att lära dig mer och utvecklas inom området. Då du arbetar i nära samarbete tillsammans med kollegor och kunder har du lätt för att samarbeta med andra och du är prestigelös i arbetet. För att lyckas i rollen är du duktig på att hitta alternativa lösningar och motiveras av att lösa olika typer av problem. Vi ser gärna att du trivs i en roll där du får utrymme för initiativtagande och då rollen innebär mycket intern och extern kontakt är du kommunikativ och socialt säker.
Övrig information:
Start: Omgående med hänsyn till uppsägningstid
Plats: Stockholm, Farsta
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna <a href='
http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här</a>Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: <a href='
https://www.bravura.se/din-karriar#hs_cos_wrapper_widget_1528111162772'>https://www.bravura.se/din-karriar</a>.Har du specifika frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Hanna Jönsson på
hanna.jonsson@bravura.se. Har du frågor kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, <a href='mailto:
info@bravura.se'>
info@bravura.se</a> eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: supporttekniker, webbutvecklare, utvecklare, IT-support, IT, support, firstline, second line, tekniker, helpdesk, servicedesk, teknisk, drifttekniker, Delphi, visual pascal, HTML5, JavaScript, ASP, T-SQL, Windows Server/Klient, Active Directory, Office 365, ISS, heltid, Stockholm
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-12-20
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktHanna Jönsson
hanna.jonsson@bravura.se 08-40024050
FöretagBravura
AdressBravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180
KontorsadressHornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
Jobbnummer 4470585
Observera att sista ansökningsdag har passerat.