Supportmedarbetare till Customer Success Team

Questback Sweden AB / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Questback Sweden AB i Stockholm

QuestBack är Europas ledande leverantör av lösningar inom feedback management, med fler än 4 000 kunder inom alla tänkbara branscher och områden. Vårt webbaserade undersöknings/enkätverktyg hjälper företag och organisationer att framgångsrikt arbeta med feedback från kunder och anställda. Företagets framgångar har fått mycket uppmärksamhet och företaget har fått ta emot åtskilliga internationella diplom och utmärkelser, så som Gasellföretag, Superföretag, Deloitte Fast 50 och Deloitte Fast 500 för vår snabba tillväxt. Totalt är vi fler än 130 medarbetare fördelat på 17 länder. I Sverige är vi ett trettiotal medarbetare och vi har kontor i Stockholm, Göteborg och Malmö.
Till vårt kontor i centrala Stockholm söker vi nu ytterligare en duktig medarbetare till vår avdelning för kundsupport, utbildning och kvalitetssäkring (Customer Success Team).
Vår uppgift är bland annat att se till att våra kunder alltid får snabb, bra och pedagogisk support på våra produkter. Din roll innebär att bistå med kvalificerad kundsupport, där produktinformation, felsökning, instruktioner och dokumentation ingår. Du kommer tillsammans med dina kollegor att huvudsakligen arbeta med kundkontakter via telefon och e-post.
Vi söker dig som har något eller några års erfarenhet från kundsupport och som är en duktig administratör. Vi ser gärna att du har en eftergymnasial utbildning och goda IT-kunskaper, samt en pedagogisk läggning. För att passa i rollen bör du vara glad, positiv och noggrann, tycka om kontakten med andra människor och ha en god känsla för service. Du ska kunna uttrycka dig väl i både tal och skrift, såväl på svenska som på engelska. Det är viktigt att du har god förståelse för hur IT-miljöer är uppbyggda, samt att du har goda kunskaper i HTML.
Det är meriterande om du har kunskap inom statistik och undersökningar. Har du dessutom goda kunskaper i Excel, är det ett extra plus i kanten!
Låter det intressant?
Skicka in din ansökan samt CV till jobb@questback.se
Om du har frågor kan du ringa till Mia Jedborn, ansvarig för Customer Success Team i Sverige, på telefon: 08-440 88 15
Tjänsten kommer att tillsättas så snart vi hittat rätt person. Besök oss gärna på: www.questback.se
Välkommen att börja jobba i vårt glada gäng!
Vänliga hälsningar
QuestBack Sweden AB

Publiceringsdatum
2010-12-10

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Heltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2011-02-15
Ange följande referens när du ansöker: QBCST
Ansökan kan skickas till e-postadress: jobb@questback.se

Kontakt
Mia Jedborn, Ansvarig för CST, 08-4408800 (Tel), mia@questback.se

Företag
Questback Sweden AB

Adress
Questback Sweden AB
DROTTNINGG 78
11136 STOCKHOLM

Kontorsadress
DROTTNINGG 78
STOCKHOLM

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-4408800

Jobbnummer
798110

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Questback Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Questback Sweden AB: