Support/Innesälj till ADinQ i Borås

Oddwork Sweden AB / Säljarjobb / Borås
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla säljarjobb i Borås, Bollebygd, Svenljunga, Ulricehamn, Alingsås eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Oddwork Sweden AB i Borås, Alingsås, Vårgårda, Härryda, Lerum eller i hela Sverige

ADinQ är verksamma på den svenska Out Of Home-marknaden och är specialiserade på butiks-TV i kassalinjen på ICA och Willys. Efterfrågan på rörlig reklam ökar och så även intresset för butiks-TV. Målgruppen är bred och räckvidden stor. Med över 500 livsmedelsbutiker från Ystad i söder till Haparanda i norr, kan företag anpassa sin marknadsföring riks, regionalt eller lokalt. Butiks TV med stark lokal förankring förenar utomhusreklamens fördelar med TV reklamens egenskaper. Företaget grundades 2009 i Borås där huvudkontoret också ligger. Under de senaste åren har ADinQ vuxit och har en säljrepresentation i många städer runt om i Sverige. Vi är i dagsläget drygt 50 anställda med kontor i Borås (huvudkontor), Göteborg, Västerås och Stockholm.

ADinQ fortsätter att växa och upplever nu en spännande och expansiv utvecklingsfas. Vi söker därför tillsammans med Oddwork efter en supportmedarbetare med innesäljarfunktion som kan vara med och bidra till företagets fortsatta utveckling och tillväxt!

Om tjänsten som Support/Innesälj
Som Support/Innesälj hos ADinQ kommer ditt fokus att vara kund- och säljsupport. I din roll hanterar du in- och utgående samtal för att ge bästa möjliga support till bolagets kunder och effektivt lösa inkommande ärenden. I samtal lyssnar du lyhört på kundens utmaning för att kunna presentera kundanpassade lösningar. Din roll är även säljbetonad, vilket innebär att du i varje samtal med kund lyssnar vaket för att hitta nya behov och därmed skapa nya affärsmöjligheter åt ADinQ.I din tjänst utgör du ett stort stöd till bolaget fältsäljare, där du hanterar administrationen kopplat till säljprocessen. I ditt arbete bygger du strukturer för det administrativa arbetet för att skapa god kvalitet och tempo i hanteringen av inkommande affärer och uppföljning av processer. Exempel på uppgifter som ligger på ditt bord är tex registrering av säljordrar, hantering av obetalda fakturor och uppdatering av kundregister/CRM.

Du kommer att arbeta nära Veronica som är backoffice ansvarig och rapporterar till Lisen som är försäljningsdirektör. Som ny medarbetare kommer du att ta del av bolagets introduktionsprogram och du har alltid stöd från kollegor och chef. Allt för att du ska lyckas så bra som möjligt i din roll!

Vi söker dig som...
• är serviceminded och en lösningsorienterad lagspelare! Som person är du positiv och prestigelös, vilket innebär att du med entusiasm och stort tålamod tar dig an nya utmaningar och alltid strävar efter att hitta den bästa lösningen. Vidare har du skinn på näsan och ett stort intresse för försäljning. Vilket innebär att du gärna tar egna initiativ för att skapa nya affärsmöjligheter i dialog med kund. Erfarenhet från media är inget krav utan personlighet och inställning är helt avgörande, gärna med en stor portion humor i bagaget.

Har du energin och viljan - så har ADinQ redskapen!

Efter avslutad rekryteringsprocess blir du anställd på ADinQ AB.

Vad ADinQ erbjuder dig
ADinQ befinner sig just nu i en spännande och expansiv utvecklingsfas! För rätt person finns goda utvecklingsmöjligheter. Som Support/Innesälj jobbar du heltid från måndag till fredag med fast lön, tjänstepension samt tillgång till friskvårdsbidrag och daglig frukost tillsammans med dina kollegor. Läs gärna mer om ADinQ här!

START: Augusti
PLATS: Borås
OMFATTNING: Heltid
LÖN: Fast lön
KONTAKT: Talent Manager Devin Lincoln, devin@oddwork.se (för frågor om tjänsten, ej ansökningar)
SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2017-06-22

Är detta du? Skicka in din ansökan med CV omgående då platsen kan bli tillsatt innan sista ansökningsdag! Vi ser fram emot att höra av dig.

Hire personality. Train skill. And be awesome at your employer branding. Vi tror att världen blir en bättre plats om människor får göra det de verkligen brinner för. Oddwork finns här för att göra det möjligt! Som rekryterings- och employer brandingbolag matchar Oddwork talanger med nästa karriäräventyr samtidigt som vi hjälper företag att skapa starkare företagskulturer och kommunicera de äventyr och möjligheter som finns inom just deras världar. Vi vet att det är när rätt talang och rätt företag träffas som magi får möjlighet att skapas!

Nyfiken och vill veta mer? Välkommen in i Oddworks värld genom att klicka här!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Publiceringsdatum
2017-05-23

Ersättning
Fast månads- vecko- eller timlön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-06-22
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Oddwork Sweden AB

Adress
Oddwork Sweden AB
Engelbrektsgatan 28
41137 Göteborg

Kontorsadress
Engelbrektsgatan 28 41137 Göteborg

Jobbnummer
3515806

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Oddwork Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Oddwork Sweden AB: