Strukturerad orderadministratör till vår kund i Göteborg - återkommande upp
KFX HR-partner Skandinavien AB / Inköpar- och marknadsjobb / Göteborg
2025-10-21
Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos KFX HR-partner Skandinavien AB i Göteborg,
Mölndal,
Kungälv,
Kungsbacka,
Stenungsund eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2025-10-21Om tjänstenÄr du administrativt lagd med ett öga för detaljer och vill arbeta med orderhantering? Är du noggrann, strukturerad och effektiv i ditt arbete? Trivs du dessutom i en ansvarsfull roll där du får arbeta i nära samarbete med kunder och kollegor? Då kan detta vara en tjänst för dig!
Detta är en proaktiv annons inför framtida rekryteringar och uppdrag som Orderadministratör.
Om företagetKFX HR-partner är ett auktoriserat bemannings-, rekryterings- och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi är ett bemanningsföretag som värnar om den personliga kontakten med alla våra medarbetare. Vårt mål är att vara bemanningsbranschens bästa arbetsgivare.
Du kommer att bli anställd av KFX HR-partner, därför är det viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det viktigt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och pålitlig. Du är vårt och kundens ansikte utåt och ska därför förstå vår och kundföretagets organisation. Våra ledord på KFX HR-partner är Stolthet, Omtanke och Engagemang, dessa ska genomsyra allt vi gör.
Dina arbetsuppgifterI rollen som orderadministratör tillhör du ett team och har en bred och central roll i arbetsteamet. I denna rollen kommer du ha fokus på orderhantering och administrera kundens order. Arbetet kräver hög noggrannhet och struktur samt vana att arbeta i affärssystem.
KvalifikationerFör att trivas i rollen tror vi att du är en noggrann och strukturerad person som trivs i en roll med mycket ansvar. Du arbetar effektivt och är alltid professionell i mötet med kund, oavsett om det sker via telefon eller mail.
Vi ser att du ha tidigare erfarenhet av administration och orderhantering. För att vara aktuell för tjänsten behöver du tala och skriva obehindrat på svenska och engelska samt ha förmågan att lätt sätta dig in i nya affärssystem.
Övrig informationStart: Enligt överenskommelse.
Arbetstid: ca 08.00-17:00
Detta är en proaktiv annons för framtida rekryteringar och uppdrag hos våra kunder. Detta är ett konsultuppdrag där du är anställd av KFX och arbetar ute hos kund. Vi gör en bakgrundkontroll i samtliga rekryteringsprocesser. Vid frågor eller funderingar kontakta ansvarig rekryterare Emma Schürer von Waldheim på
emma.schurer@kfx.se. Vi tar inte emot ansökningar via mejl. Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
#LPA
Ersättning Enligt överenskommelse
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2025-12-07
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare KFX HR-partner Skandinavien AB (org.nr 556658-2143)
Arbetsplats KFX HR-partner
Jobbnummer 9567934